Oryginalny design Triada 3 pozwoli Ci wyrazić swoją indywidualność. To nowatorska i charyzmatyczna konstrukcja o starannej jakości wykonania. W rezultacie jest to pojazd niezawodny i zwinny. Wyróżnia się dużym rozmiarem i wygodą.
Silnik | Jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony powietrzem |
Pojemność | 49 ccm |
Sprężanie | 7,9:1 |
Moc maks. | 4,35 KM przy 7500 obr/min |
Maks. moment obrotowy | 4,00 Nm przy 6500 obr/min |
Zasilanie | gaźnik |
Akumulator | 12V/4Ah |
Podwozie | Rama z rury stalowej |
Zawieszanie p/t | widelec teleskopowy, podwójny element resorująco-tłumiący |
Hamulec p/t | Hydrauliczny tarczowy/mechaniczny bębnowy |
Opony p/t | 120/70 -12 / 120/70 - 12 |
Pojemność zbiornika paliwa | 5 l |
Kolorystyka | pomarańczowo-czarny, czerwono-czarny |
Komentarze 34
Pokaż wszystkie komentarzepo pierwsze to on ma blokade w tłumiku wbudowaną w środku i rzeby ja zdjąc trzeba cały tłumnik rozbebeszac nie tylko katalizator
Odpowiedzmam pytanko ile taka lampa kosztuje tylnia bo nigdzie nie moge dostac?
Odpowiedzsiemka . ja mam takiego zipa i po sciągnięciu blokad idzie mi 120km/h i ma lekki tuning . ale mam mały problem bo przy 120km/h odpada tylnie kolo co mam zrobić ???
Odpowiedzsiemka . ja mam takiego zipa i po sciągnięciu blokad idzie mi 120km/h i ma lekki tuning . ale mam mały problem bo przy 120km/h odpada tylnie kolo co mam zrobić ???
OdpowiedzWozić zapasowe - na głowie.
Odpowiedzjak to co? jeździć na przednim
Odpowiedzi na co patrzyc przy kupowaniu sprzegła sport
Odpowiedza gdzie jest ta tarczka co blokuje pasek i jak ją zdjąc??
Odpowiedz