Yamaha kolejny rok z rzędu liderem rynku motocykli w Polsce
Yamaha powtórzyła zeszłoroczny sukces, zachowując pozycję lidera sprzedaży nowych jednośladów o pojemności ≥125 cm3 w Polsce. Marka zamknęła 2019 rok najwyższym wynikiem na rynku, wynoszącym 2300 motocykli, i imponującym, przeszło 23-procentowym wzrostem w porównaniu z 2018 rokiem.
Zeszły rok, w którym dzięki ciepłej, słonecznej pogodzie sezon zaczął się już w marcu i zakończył dopiero w listopadzie, przyniósł całej branży znaczący, 31,5-procentowy wzrost rynku nowych motocykli. Łącznie polscy nabywcy zarejestrowali aż 19 103 pojazdy, z których co ósmy został wyprodukowany w fabryce Yamahy. Do najchętniej wybieranych modeli sygnowanych trzema kamertonami należały: ulubiony motocykl Polaków MT-07 oraz sportowy skuter XMAX 125.
Yamaha zwyciężyła w wyznaczonych przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego PZPM segmentach funkcjonalnych motocykli Supersport i Tourist, a także zajęła pierwsze miejsce wśród marek premium w stanowiącej 1/3 rynku kategorii Street. Sukces w tej ostatniej zapewnił najlepiej sprzedający się motocykl w Polsce - MT-07, uzupełniony przez MT-09. Wyniki w klasie sportowej Yamaha osiągnęła premierowymi modelami YZF-R3 i YZF-R125, a w segmencie turystyków gamą wszechstronnych Tracerów 900/GT i 700. Na wysokie drugie miejsce wśród dużych skuterów złożyła się niesłabnąca popularność wyjątkowych modeli XMAX 125 i NMAX 125.
Yamaha Motor Polska wraz z siecią dealerską dziękuje polskim klientom za zaufanie okazane w 2019 roku i obiecuje kontynuację w dostarczaniu Kando zarówno w zakresie gamy modelowej, jak i jakości obsługi również w 2020 roku.
Kando - japoński termin oznaczający uczucie ekscytacji odczuwane podczas zetknięcia się z czymś o wyjątkowej wartości, jakości i osiągach.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze