Okazuje się, że dobry motocykl wcale nie musi mieć potwornej mocy i trudnych do opanowania osiągów. Dobrym przykładem są modele WR125R i WR125X, które stanowią mniejsze rodzeństwo modeli WR250R i WR250X. Znajdziemy tutaj dorosłe rozwiązania techniczne i ciekawe wzornictwo, a wszystko to za bardzo przystępne pieniądze. Motocykle wyraźnie adresowane są do młodych kierowców, a Yamaha nawet nie próbuje ukrywać ich nieco łobuzowatego wizerunku. Obie wersje (R - Enduro, X- Supermoto) napędzane są jednocylindrowym silnikiem o mocy 15 KM pochodzącym z drogowego YZF-R125. To bardzo zaawansowana technicznie jednostka napędowa. Dysponuje nowoczesnym wtryskiem, jest rzecz jasna chłodzona powietrzem i spełnia wszystkie normy emisji spalin obowiązujące obecnie w EU. Zasadnicza różnica miedzy modelami R i X to rozmiar kół i typ zastosowanego ogumienia. Małe Supermoto wyróżnia się także większym hamulcem przednim.
Model | Yamaha WR125X i WR125R | Silnik | 4T, 2 cylindrowy | Zasilanie | Wtrysk paliwa | Pojemność | 124,7 ccm | Moc | 11 kW (15 KM) przy 9,000 obr | Moment obrotowy | 59.7 Nm (6.1 kg-m) przy 8,500 obr | Skrzynia | 6 biegowa | Masa do jazdy | 137 kg | | |
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeI druga drobna uwaga, silnik jest ch³odzony ciecz± ;), nie powietrzem
OdpowiedzJedna uwaga Yamaha WR 125R i WR 125X s± jednocylindrowe, NIE dwu tak jak jest tu napisane ;)
Odpowiedz