Yamaha Aerox SP55 - wersja specjalna
Firma Yamaha Motor została założona w roku 1955 i to właśnie z tej okazji powstała specjalna wersja jednego z ich bestsellerów. Może wydawać się dziwne, że do celebrowania wydarzenia, jakim jest rozpoczęcie działalności, producent używa skutera. Prawda przedstawia się jednak tak, że Aerox jest rzeczywiście popularny, a do tego posiada całkiem sprawny jak na klasę 50 ccm, dwusuwowy silnik.
Wersja SP55 charakteryzuje się między innymi malowaniem, którego inspiracja czerpana była z YZF-R1 używanej w zimowych testach World Superbike. W tym stylu utrzymane jest również trójkolorowe siedzenie, pod którym spakować można kask integralny. Kolejne modyfikacje w Aeroxie, to hamulce rodem z WSBK. Tarcze i zaciski pomalowane na złoto do tego niedużego skutera dostarczy Brembo.
Aerox SP55, jako że ma być skuterem ze sportową duszą, posiada oczywiście regulowane tylne zawieszenie. Dzięki temu kierowca może dostosować ustawienia odpowiednio na miasto, jak i na tor kartingowy. Yamaha Aerox SP55 ma pojawić się w Europie w maju, a kosztowała będzie niecałe 10 000 złotych.
|
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeJestem właścicielem Aeroxa i uważam że nie warto nic w nim zmieniać. Nie poprawia się ideału...
Odpowiedzod 10 lat nie zmienia się nic oprócz 983671082467104780 wersji malowania aeroxa. może ludzie z yamahy wzięli by się i zaprojektowali coś nowego?
OdpowiedzPo co zmieniać coś co jest idealne?
Odpowiedz"Tarcze pomalowane na złoto" ? Technika poszła naprzód...
OdpowiedzSłuszna uwaga, złoty kolor +10pkt do skuteczności.
Odpowiedz