Yamaha Aerox SP55 - wersja specjalna
Firma Yamaha Motor zosta³a za³o¿ona w roku 1955 i to w³a¶nie z tej okazji powsta³a specjalna wersja jednego z ich bestsellerów. Mo¿e wydawaæ siê dziwne, ¿e do celebrowania wydarzenia, jakim jest rozpoczêcie dzia³alno¶ci, producent u¿ywa skutera. Prawda przedstawia siê jednak tak, ¿e Aerox jest rzeczywi¶cie popularny, a do tego posiada ca³kiem sprawny jak na klasê 50 ccm, dwusuwowy silnik.
Wersja SP55 charakteryzuje siê miêdzy innymi malowaniem, którego inspiracja czerpana by³a z YZF-R1 u¿ywanej w zimowych testach World Superbike. W tym stylu utrzymane jest równie¿ trójkolorowe siedzenie, pod którym spakowaæ mo¿na kask integralny. Kolejne modyfikacje w Aeroxie, to hamulce rodem z WSBK. Tarcze i zaciski pomalowane na z³oto do tego niedu¿ego skutera dostarczy Brembo.
Aerox SP55, jako ¿e ma byæ skuterem ze sportow± dusz±, posiada oczywi¶cie regulowane tylne zawieszenie. Dziêki temu kierowca mo¿e dostosowaæ ustawienia odpowiednio na miasto, jak i na tor kartingowy. Yamaha Aerox SP55 ma pojawiæ siê w Europie w maju, a kosztowa³a bêdzie nieca³e 10 000 z³otych.
|
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeJestem w³a¶cicielem Aeroxa i uwa¿am ¿e nie warto nic w nim zmieniaæ. Nie poprawia siê idea³u...
Odpowiedzod 10 lat nie zmienia siê nic oprócz 983671082467104780 wersji malowania aeroxa. mo¿e ludzie z yamahy wziêli by siê i zaprojektowali co¶ nowego?
OdpowiedzPo co zmieniaæ co¶ co jest idealne?
Odpowiedz"Tarcze pomalowane na z³oto" ? Technika posz³a naprzód...
OdpowiedzS³uszna uwaga, z³oty kolor +10pkt do skuteczno¶ci.
Odpowiedz