Wy¶cig 2 Superbike na Aragonie - dublet Davisa
Drugi wyścig World Superbike na torze Aragon, to spełnienie marzeń dla Chaza Davisa. Walijczyk szybko wyszedł na prowadzenie i dowiózł po raz drugi dzisiaj zwycięstwo do mety. To pierwszy dublet dla tego zawodnika, który wcześniej tylko raz wygrał wyścig klasy Superbike. Szczęścia nie miał natomiast Eugene Laverty, którego z pierwszego wyścigu wykluczyła usterka, z drugiego Irlandczyk wykluczył się sam uślizgiem przedniego koła.
Za plecami Davisa do samej mety toczyła się walka o miejsca na podium. Na drugiej pozycji z czasem okopał się Guintoli, natomiast Tom Sykes, który finiszował jako trzeci, dopiero na ostatnim okrążeniu oderwał się od depczącego mu po piętach Davide Giugliano.
W klasyfikacji generalnej podwójne zwycięstwo przesunęło Davisa na drugą pozycję za lidera, którym jest Guintoli. Trzeci w generalce jest drugi z kierowców Aprilii, Eugene Laverty.
Aragon - FIM Superbike World Championship - Wyścig 2
1. Chaz Davies (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 37'52.691
2. Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 37'57.726
3. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 38'00.368
4. Davide Giugliano (Althea Racing) Aprilia RSV4 Factory 38'05.240
5. Marco Melandri (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 38'12.457
6. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 38'16.546
7. Jules Cluzel (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 38'19.617
8. Carlos Checa (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale R 38'24.284
9. Leon Haslam (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 38'27.999
10. Ayrton Badovini (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale R 38'37.188
11. Michel Fabrizio (Red Devils Roma) Aprilia RSV4 Factory 38'45.762
12. Max Neukirchner (MR-Racing) Ducati 1199 Panigale R 38'47.914
13. Alexander Lundh (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39'25.686
14. Ivan Clementi (HTM Racing) BMW S1000 RR 39'34.670
15. Jonathan Rea (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 38'46.723
RT. Federico Sandi (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 13'31.782
RT. Vittorio Iannuzzo (Grillini Dentalmatic SBK) BMW S1000 RR
RT. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory
NS. Mark Aitchison (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzejak juz dajecie wyniki to moglibyscie zamiescic klasyfikacje generaln± pod wynikami wyscigu.
OdpowiedzSzkoda ¿e Melandri odpu¶ci³ w drugim wy¶cigu bo by³o widaæ ¿e ma chrapkê na zwyciêstwo. Tak czy siak bmw pozamiata³o konkurencje jak w Stockach tak w SBK.
OdpowiedzA w BSBK zosta³o pozamiatane...
OdpowiedzBSBK to trochê inna liga (tam wymiata S-Byrne na ZX-10R które równie¿ dobrze sobie radzi w WSBK). w BSBK nie ma takich nak³adów finansowych ale to logiczne . Za to w IDM równie¿ bmw jest bezkonkurencyjne. Za du¿o MotoGP ogl±dasz :D bo wci±¿ mylisz ¿e Japoñczycy robi± najlepsze motocykle.
OdpowiedzNie mów takich rzeczy bo zaraz rzuc± sie na ciebie fani sushi którzy stwierdza ze BMW to kupa, sie psuje i wszystkich przekupuje...
OdpowiedzHehehehe taaa.. BMW nawet mnie przekupi³o abym to napisa³ :) A¿ siê dziwie ¿e ludzie wierz± w takie bzdury :D
Odpowiedz