World Superbike 2012 na Misano - włoski weekend
Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, że na włoskim torze pierwsze skrzypce grali będą włoscy kierowcy i włoskie motocykle. To był niesamowicie emocjonujący weekend na Misano Adriatico, niestety niekoniecznie szczęśliwy dla naszych zawodników. Oto krótkie streszczenie tego co działo się w ten weekend podczas siódmej rundy World Superbike.
Superbike wyścig 1
Do pierwszego wyścigu znakomicie wystartował Jonathan Rea, tuż za nim Tom Sykes, który ruszał z pole position. Początkowo prowadził Rea, w tym czasie Checa oraz Biaggi przebijali się z dalszych miejsc na które zepchnęły ich nieudane kwalifikacje. Rea dał radę nieco odjechać stawce, tymczasem do przodu zaczęli przebijać się Haslam i Giugliano. Sykes traci kolejne pozycje, tymczasem Biaggi i Checa, mimo błędów przebijają się do przodu. Z czasem Rea traci przewagę i wkrótce także prowadzenie. Świetnie jedzie Giugliano, który przez chwilę prowadzi wyścig. Biaggi wkrótce wychodzi na prowadzenie, którego nie oddaje już do mety. Co prawda z tyłu próbuje podgryzać go Checa, ale wysiłki Hiszpana spełzają na niczym. Na mecie pierwszy jest Biaggi, drugi Checa, trzeci Giugliano.
Wyniki Superbike wyścig 1:
1. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'58.471
2. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 38'58.776
3. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 39'02.974
4. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 39'07.329
5. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 39'10.098
6. Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 39'10.729
7. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 39'11.022
8. Sylvain Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 39'12.032
9. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 39'15.485
10. Leon Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 39'16.832
11. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 39'18.500
12. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'20.553
13. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 39'21.437
14. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 39'25.485
15. Matteo Baiocco (Barni Racing Team Italia) Ducati 1098R 39'29.604
16. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 39'30.190
17. John Hopkins (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 39'30.373
18. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 39'42.241
19. Leandro Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39'53.542
20. Federico Sandi (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 39'04.464
RT. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34'29.084
RT. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 21'15.803
RT. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 26'56.581
RT. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 9'54.565
Superbike wyścig 2
Drugi wyścig rozpoczyna się od prowadzenia Sykes, tuż za nim Rea, Haslam i Giugliano. Biaggi i Checa ponownie szybko przebijają się do przodu i już na drugim okrążeniu Max przebija się do pierwszej trójki, a po chwili jest drugi. Na czwartym okrążeniu upada Checa, a Biaggi wychodzi na prowadzenie. Tymczasem pomiędzy Rea, Giugliano, Melandrim i Lavertym toczy się wspaniałe starcie o trzecie miejsce. Giugliano upada na wyjściu na prostą startową i wypada z rywalizacji . Za plecami Sykesa Rea i Haslam toczą bezpardonowy pojedynek o trzecią pozycję. Biaggi ma już tymczasem dużą przewagę i bezpiecznie odjeżdża reszcie stawki. Rea odpiera w końcu ataki Haslama, wyprzedza Sykesa i przyspiesza. Kierowca Kawasaki zgodnie z „tradycją” traci wkrótce kolejne miejsca. Na siedem okrążeń przed metą upada Laverty, tymczasem sytuacja w stawce lekko się stabilizuje. Do końca wyścigu nic się już nie zmienia, Max spokojnie dowozi prowadzenie do mety, drugi jest Rea, trzeci Haslam.
Wyniki Superbike wyścig 2:
1. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 39'01.869
2. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 39'07.224
3. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'07.600
4. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'08.873
5. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 39'09.790
6. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 39'19.160
7. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 39'19.220
8. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 39'19.499
9. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 39'20.080
10. Matteo Baiocco (Barni Racing Team Italia) Ducati 1098R 39'30.000
11. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 39'30.276
12. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 39'39.929
13. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 39'50.872
14. John Hopkins (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 39'53.750
15. Leon Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 39'57.371
16. Leandro Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 40'08.230
17. Federico Sandi (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 40'31.787
RT. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 32'16.723
RT. Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 24'34.477
RT. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 11'39.370
RT. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 8'12.161
RT. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 4'58.038
RT. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 3'23.618
RT. Sylvain Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 1'43.649
Supersport
W wyścigu Supersport zobaczyliśmy Szkopka, ale nie Pawła, tylko zastępującego go Marka. Po intensywnej rehabilitacji, Paweł planował w najbliższy weekend powrót do walki podczas szóstej rundy serii na torze Misano w San Marino. Niestety, prześwietlenie na torze wykazało, że kość piszczelowa wciąż nie jest wystarczająco zrośnięta, aby Paweł mógł zostać dopuszczony do startu przez oficjalnego lekarza zawodów.
Do wyścigu świetnie startuje Sam Lowes, ale szybko na prowadzenie wychodzi Sofuoglu, drugi jedzie Jules Cluzel. To nie jest dobry dzień Bogdanki. Lowes spada na dalsze pozycje, a wkrótce upada Mat Scholtz. Upada także Marek Szkopek i to dla niego koniec debiutanckiego w Mistrzostwach Świata wyścigu. Na przodzie tymczasem wciąż prowadzi Sofuoglu, za nim na drugiej pozycji utrzymuje się Cluzel. Ta dwójka wypracowała kilkanaście sekund przewagi, pod koniec wyścigu Sofuoglu odjeżdża Francuzowi i nie niepokojony przez nikogo przekracza linię mety jako pierwszy. Drugi jest Jules Cluzel, trzeci po bardzo dobrej jeździe Alex Baldolini.
Sam Lowes: „Dobrze wystartowałem, ale miałem problemy ze sprzęgłem, co nie było łatwą sytuacją. Po pięciu okrążeniach złapałem dobry rytm i zacząłem przebijać się na wyższe pozycje i awansowałem na trzecie miejsce. Upadek uszkodził jeden z czujników, dlatego musiałem całkowicie wyłączyć elektronikę. Także podnóżek i dźwignia hamulca były uszkodzone, więc jazda nie była łatwa, ale wróciłem na tor i dojechałem do mety.”
Mathew Scholtz: „Czułem się dobrze na motocyklu i walczyłem o punktowaną pozycję, kiedy jeden z zawodników wyjechał poza optymalną linię i wracając na prawidłowy tor jazdy, uderzył tylnym kołem swojego motocykla w przednie koło mojej Bogdanka PTR Hondy. Nie mogłem nic już zrobić. Liczyliśmy na inne zakończenie weekendu ale przed nami tor Aragon, który znam i lubię, więc liczę na dobry wynik.”
Marek Szkopek: „Byłem mocno zmotywowany, aby dobrze wypaść w debiucie w mistrzostwach świata. Po starcie miałem dobre tempo i goniłem kolejnych zawodników. Myślę, że mógłbym zrealizować nasz plan i dojechać do mety w pierwszej dwudziestce, ale niestety, zaliczyłem uślizg przedniego koła. Dziękuję zespołowi, ponieważ start w World Supersport był dla mnie wyjątkowym doświadczeniem.”
Wyniki Supersport:
1. Kenan Sofuoglu (Kawasaki DeltaFin Lorenzini) Kawasaki ZX-6R 36'44.023
2. Jules Cluzel (PTR Honda) Honda CBR600RR 36'45.251
3. Alex Baldolini (Power Team by Suriano) Triumph Daytona 675 37'04.620
4. Roberto Tamburini (Team Lorini) Honda CBR600RR 37'05.823
5. Broc Parkes (Ten Kate Racing Products) Honda CBR600RR 37'10.380
6. Sheridan Morais (Kawasaki DeltaFin Lorenzini) Kawasaki ZX-6R 37'10.958
7. Jed Metcher (Rivamoto Junior Team) Yamaha YZF R6 37'17.206
8. Fabien Foret (Kawasaki Intermoto Step) Kawasaki ZX-6R 37'18.610
9. Vittorio Iannuzzo (Power Team by Suriano) Triumph Daytona 675 37'20.876
10. Andrea Antonelli (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 37'22.236
11. Raffaele De Rosa (Team Lorini) Honda CBR600RR 37'26.451
12. Balazs Nemeth (Racing Team Toth) Honda CBR600RR 37'26.469
13. Imre Toth (Racing Team Toth) Honda CBR600RR 37'32.825
14. Dino Lombardi (Team PATA by Martini) Yamaha YZF R6 37'34.015
15. Gabor Talmacsi (PRORACE) Honda CBR600RR 37'37.538
16. Luca Marconi (VFT Racing) Yamaha YZF R6 37'41.789
17. Joshua Day (Team GOELEVEN) Kawasaki ZX-6R 37'42.783
18. Sam Lowes (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 37'49.673
19. Martin Jessopp (Riders PTR Honda) Honda CBR600RR 37'54.314
20. Alessandro Andreozzi (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 37'59.822
21. Yves Polzer (Team MRC Austria) Yamaha YZF R6 36'54.339
22. Oleg Pozdneev (Rivamoto) Yamaha YZF R6 38'01.920
RT. Fabio Menghi (VFT Racing) Yamaha YZF R6 30'56.896
RT. Valentine Debise (SMS Racing) Honda CBR600RR 18'43.726
RT. Marek Szkopek (Bogdanka Honda PTR) Honda CBR600RR 19'11.017
RT. Roberto Anastasia (KUJA Racing) Honda CBR600RR 15'44.902
RT. Stefano Cruciani (Puccetti Racing Kawasaki Itali) Kawasaki ZX-6R 10'13.648
RT. Ronan Quarmby (PTR Honda) Honda CBR600RR 10'13.779
RT. Eduard Blokhin (Rivamoto) Yamaha YZF R6 8'59.295
RT. Mathew Scholtz (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 6'56.439
RT. Romain Lanusse (Kawasaki Intermoto Step) Kawasaki ZX-6R 7'29.167
RT. Massimo Roccoli (Yakhnich Motorsport) Yamaha YZF R6 3'27.689
RT. Alessandro Torcolacci (KUJA Racing) Honda CBR600RR 3'35.199
Superstock 1000
Rywalizację w dużych Stockach przerwano już po trzech z czternastu okrążeń z powodu oleju rozlanego w jednym z zakrętów przez jednego z zawodników. Wznowione zmagania liczyć miały zaledwie sześć kółek technicznego, co dla jedynego Polaka w stawce, Andrzeja Chmielewskiego było trudnym zadaniem.
Andrzej zakwalifikował się do wyścigu dopiero na 22 pozycji, zatem pozostało mało czasu na przedzieranie się do przodu. Polak poradził sobie jednak wyśmienicie, zyskując pozycje z okrążenia na okrążenie dzięki bardzo dobremu tempu i widowiskowej jeździe. Gdyby wyścig faktycznie liczył oryginalnie zaplanowanych czternaście okrążeń, zawodnik zespołu Red Devil Roma najprawdopodobniej dowiózłby do mety kolejne w tym sezonie punkty i awansował w tabeli.
Wygrał Sylvian Barrier, przed Lorenzo Baronim. Podium uzupełnił Michele Magnoni. Całe podium zdobyli zatem Włosi, wszyscy dosiadający motocykli BMW S1000RR.
Andrzej Chmielewski: „To był dla mnie weekend nauki i choć nie jestem zadowolony z szesnastej pozycji na mecie, wyścig był bardzo zacięty, a niedziela dużo bardziej udana, niż sobotnie kwalifikacje. Przez cały weekend było bardzo gorąco, ale w ostatnich tygodniach intensywnie trenowałem i kondycyjnie nie miałem najmniejszych problemów. Po wznowieniu wyścigu dobrze wystartowałem i ostro walczyłem w grupie. Po wyprzedzeniu kilku zawodników dogoniłem kolejną grupę i na ostatnim okrążeniu wyprzedziłem aż trzech zawodników. Ostatnie okrążenie było naprawdę świetne. Nie tylko dobrze się bawiłem, ale też sporo nauczyłem się od innych zawodników, dzięki czemu w niedzielę poprawiłem swój czas z kwalifikacji. Myślę, że gdyby wznowienie miało więcej, niż sześć okrążeń, mógłbym zdobyć punkty, ale nie ma co gdybać. Za dwa tygodnie wrócę na Misano i wezmę tutaj udział w World Ducati Week, skąd udamy się do Aragonii na kolejną rundę.”
Wyniki Superstock 1000:
1. Sylvain Barrier (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 10'06.206
2. Lorenzo Baroni (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 10'06.343
3. Michele Magnoni (G.M Racing) BMW S1000 RR 10'06.734
4. Eddi La Marra (Barni Racing Team Italia) Ducati 1199 Panigale 10'06.777
5. Lorenzo Savadori (Barni Racing Team Italia) Ducati 1199 Panigale 10'08.475
6. Jeremy Guarnoni (MRS) Kawasaki ZX-10R 10'08.778
7. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 10'08.861
8. Kev Coghlan (DMC Racing) Ducati 1199 Panigale 10'11.924
9. Fabio Massei (EAB Ten Kate Junior Team) Honda CBR1000RR 10'13.719
10. Markus Reiterberger (Team Alpha Racing) BMW S1000 RR 10'13.863
11. Christoffer Bergman (BWG Racing Kawasaki) Kawasaki ZX-10R 10'14.314
12. Federico Dittadi (Team Riviera) Aprilia RSV4 APRC 10'15.734
13. Ondrej Jezek (SK Energy Racing Team) Ducati 1098R 10'19.852
14. Philippe Thiriet (Team Brazil by ASPI) Kawasaki ZX-10R 10'22.808
15. Tommaso Gabrielli (Racing Team Gabrielli) Aprilia RSV4 APRC 10'23.467
16. Andrzej Chmielewski (Red Devils Roma) Ducati 1098R 10'24.642
17. Domenico Colucci (Play Racing Team) BMW S1000 RR 10'24.796
18. Matteo Gabrielli (Racing Team Gabrielli) Aprilia RSV4 APRC 10'25.343
19. Jan Halbich (Jan Halbich) Kawasaki ZX-10R 10'26.167
20. Massimo Parziani (M.V. Racing Team) Aprilia RSV4 APRC 10'28.291
21. Tiago Dias (Team Dias) Kawasaki ZX-10R 10'30.062
22. Alen Gyorfi (MetalCom-Adrenalin H-Moto) Honda CBR1000RR 10'30.458
23. Federico Mandatori (Team 3) Suzuki GSX-R1000 10'30.830
24. Riccardo Fusco (Techno Team) BMW S1000 RR 10'32.072
25. Randy Pagaud (Team OGP) Kawasaki ZX-10R 10'32.489
26. Bogdan Vrajitoru (CSM Bucharest) Kawasaki ZX-10R 10'32.678
27. Matthieu Lussiana (Team ASPI) Kawasaki ZX-10R 10'47.233
RT. Marco Bussolotti (SK Energy Racing Team) Ducati 1098R 3'27.484
RT. David McFadden (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 3'29.590
RT. Tomas Svitok (SK Energy Racing Team) Ducati 1098R
Superstock 600
W małych Stockach jak zwykle było dużo przepychanek, kilka upadków, ale najciekawiej wyglądała walka pomiędzy Holendrem Michaelem van der Markiem i miejscowym Riccardo Russo. Pojedynek toczył się między tymi dwoma kierowcami od ostatnich metrów biegu, a na mecie Holender był szybszy o zaledwie 0, 095 sekundy. Podium uzupełnił Christian Gamarino.
Wyniki Superstock 600
1. Michael Vd Mark (EAB Ten Kate Junior Team) Honda CBR600RR 20'40.578
2. Riccardo Russo (Team Italia FMI) Yamaha YZF R6 20'40.673
3. Christian Gamarino (Team GO ELEVEN) Kawasaki ZX-6R 20'48.175
4. Luca Vitali (Team Italia FMI) Yamaha YZF R6 20'48.900
5. Francesco Cocco (Team PATA by Martini) Yamaha YZF R6 20'55.029
6. Adrian Nestorovic (Team MTM Racing) Yamaha YZF R6 20'56.116
7. Federico Monti (Boselli Races) Suzuki GSX-R600 20'58.880
8. Tony Cove%F1a (Team GO ELEVEN) Kawasaki ZX-6R 20'59.418
9. Stefano Casalotti (Team Riviera) Yamaha YZF R6 21'01.364
10. Mathieu Marchal (Garnier-Racing Team) Yamaha YZF R6 21'01.581
11. Filippo Benini (G.A.S. Racing Team) Yamaha YZF R6 21'01.770
12. Christophe Ponsson (MRS) Kawasaki ZX-6R 21'01.902
13. Corey Snowsill (MTM Racing Team) Yamaha YZF R6 21'02.721
14. Marvin Fritz (Racedays) Kawasaki ZX-6R 21'04.966
15. Franco Morbidelli (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 21'05.011
16. Tedi Basic (Bike e Motor Racing Team) Yamaha YZF R6 21'05.216
17. Robin Mulhauser (Rivamoto Junior Team) Yamaha YZF R6 21'06.158
18. Nacho Calero Perez (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 21'16.481
19. Koen Zeelen (Benjan Racing) Honda CBR600RR 21'20.893
20. Richard De Tournay (FP Racing) Kawasaki ZX-6R 21'21.448
21. Sebastien Suchet (Team B.S.R.) Honda CBR600RR 21'43.308
22. Francesco Cavalli (G.A.S. Racing Team) Yamaha YZF R6 21'45.253
23. Matt Davies (Team GOELEVEN) Kawasaki ZX-6R 22'00.094
24. Nicolas Stizza (Bike Center) Yamaha YZF R6 21'56.840
25. Mircea Vrajitoru (CSM Bucharest) Yamaha YZF R6 21'34.749
RT. Luca Salvadori (Team PATA by Martini) Yamaha YZF R6 12'18.822
RT. Jonathan Willcox (Team Trasimeno) Yamaha YZF R6 10'50.540
RT. Alex Schacht (Schacht Racing SBK ONE) Honda CBR600RR 11'19.569
RT. John Simpson (Trickbits FBM Performance) Triumph Daytona 675 7'17.932
RT. Bastien Chesaux (EAB Ten Kate Junior Team) Honda CBR600RR
European Junior Cup
Polacy niestety nie zwojowali wiele także w European Junior Cup. Pechowy dla nas weekend zaczął się już w trakcie kwalifikacji, gdy Adrian Pasek upadł i złamał obojczyk, co wykluczyło go z niedzielnego wyścigu. Pozostało nam liczyć na dwóch naszych reprezentantów, czyli Wielebskiego i Kaczmarka. Ten pierwszy co prawda wystartował z drugiego pola startowego do wyścigu, ale szybko upadł i choć wrócił do wyścigu, strata nie dała mu szans na walkę o czołowe pozycje. Wygrał startujący z pierwszego pola Austriak Lukas Wimmer. Drugi na mecie zameldował się Hiszpan Christian Vidal, podium uzupełnił Australijczyk Giuseppe Scarcella. Artur Wielebski ostatecznie ukończył wyścig na 12. pozycji, a Szymon Kaczmarek finiszował 14. Zmagania w San Marino wygrał Austriak Lucas Wimmer, zaś nowym liderem klasyfikacji generalnej został drugi na mecie, Hiszpan Christian Vidal. Pasek spadł do prawda na drugie miejsce w generalce, ale do nowego lidera traci zaledwie jeden punkt. Wielebski w generalce jest siódmy ze stratą jedynie siedmiu oczek, a Kaczmarek szesnasty.
Artur Wielebski: „Jestem zły, ponieważ mieliśmy dzisiaj szansę na podium. Dobrze wystartowałem, ale innym zawodnikom zabrakło nieco zimnej krwi. Już w pierwszym zakręcie ktoś uderzył w przednie koło mojego motocykla, a chwilę później kolejny kontakt zakończył się dla mnie upadkiem. Na szczęście mogłem wrócić na tor i dowieźć do mety punkty, ale liczyłem na zdecydowanie więcej. Najważniejsze jednak, że znów liczyliśmy się w czołówce na nowym torze, a strata w tabeli jest niewielka, więc czekam już na wyścig w Hiszpanii.”
Szymon Kaczmarek: „To nie był łatwy weekend. Nie dość, że było bardzo gorąco, to jeszcze tor był wyjątkowo trudny. Wyścig upłynął jednak pod znakiem ostrej walki, która była dla mnie cenną lekcją. To właśnie ostra walka jest aspektem, który mogę jeszcze mocno poprawić, więc dzisiaj wiele się pod tym względem nauczyłem. Mam nadzieję, że wykorzystam nowe doświadczenia w Aragonii.”
Wyniki EJC Misano:
1. Lukas Wimmer (MSC Schalchen) KTM Duke 690 17'02.314
2. Christian Vidal (Moto Club GP2012) KTM Duke 690 17'10.113
3. Giuseppe Scarcella (Held Australia) KTM Duke 690 17'10.182
4. Javier Orellana (Europ Foods) KTM Duke 690 17'15.435
5. Jean Francois Demoulin (JFA Performances) KTM Duke 690 17'15.498
6. Federico Fazzina (Moto Vudu) KTM Duke 690 17'16.017
7. Jake Lewis (Jake Lewis Racing) KTM Duke 690 17'17.938
8. Stinius Viking Odegard (Team Stinius Viking Odegard) KTM Duke 690 17'18.476
9. Brandon Kyee (Brandon Kyee Racing) KTM Duke 690 17'18.480
10. Ilya Mikhalchik (Wind Racing) KTM Duke 690 17'21.636
11. Nicola Di Girolamo (Nicola Di Girolamo Racing) KTM Duke 690 17'21.767
12. Artur Wielebski (Bogdanka) KTM Duke 690 17'43.347
13. Garijs Rozkalns (Bruno Racing) KTM Duke 690 17'45.972
14. Szymon Kaczmarek (Bogdanka) KTM Duke 690 17'46.048
15. Sergio Manzaneque (S.M.G. Racing) KTM Duke 690 17'57.884
16. Jamie Patterson (RPM Performance) KTM Duke 690 17'58.916
17. Qays Hashmi (www.kazhashmi.com) KTM Duke 690 18'34.103
RT. Gaston Garcia (Hospitality S.L.) KTM Duke 690 16'05.509
RT. Loris Hunt (NYRRSC) KTM Duke 690 12'24.506
Polecamy pełną fotorelację z WSBK na Misano Adriatico (95 zdjęć):
WSBK Misano Adriatico 2012 - wyścigi w San Marino okiem fotografa - FOTORELACJA
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeKiedyś Paweł Szkopek powiedział: "dajcie mi dobry motor w prof. teamie to przywiozę wam tytuł mistrza świata". Teraz ma taki motor i team już drugi sezon,a ile z jego zapowiedzi wynika - wszyscy ...
OdpowiedzSzkoda Paska , Wielebskiego i mlodego Szkopka. Do tej pory mieli dobry sezon jednak w obecnosci starego Szkopka wszyscy sie wywracaja. Szkopek niedoposci, zeby ktos obok niego zbieral laury a ...
OdpowiedzZe Szkopek się wywraca to nie sekret, ale przypisywanie mu cudzych dzwonów to chyba przesada
OdpowiedzTo raczej może być takie ustawianie zawieszenia i/lub taki styl jazdy, że za szybko zjada opony. Albo po prostu nie umie utrzymać koncentracji przez cały wyścig...
OdpowiedzW pierwszym wyścigu kolejna kompromitacja fabrycznego zespołu BMW, którzy nie umieją ustwić maszyn pod konkretny tor i wyścig. Stary Biaggi - geniusz! Chyba już jest mistrzem. SBK to w ogole seria ...
OdpowiedzI fpizdu wylądowali.
OdpowiedzSzkoda że Sykes znowu pocudował z oponami w drugim wyscigu i nie wyszło mu to na dobre. Fajnie gdyby do zespołu kawasaki przeszedł Leon Haslam było by ciekawie bo potrafił by trzymac dobre pozycje ...
Odpowiedz