Warszawa utknie w korkach
Jak donosi RMF FM, powołując się na informacje pozyskane w Państwowym Instytucie Geologicznym, tunel Wisłostrady w Warszawie może być zamknięty nawet rok. Co to oznacza dla kierowców? To jasne – zaczyna się komunikacyjny dramat. Nieoficjalnie wiadomo też, że koszt naprawy i ustabilizowania gruntu pod tunelem dla samochodów może wynieść nawet kilkaset milionów złotych.
RMF FM słusznie podejrzewa, że to będzie koszmarny rok dla kierowców jeżdżących po Warszawie. Namiastkę tego, co czeka zmotoryzowanych warszawiaków przez najbliższe dwanaście miesięcy, mieliśmy chociażby dziś rano. Korki, nerwy i jeszcze raz korki. A przecież jeszcze nie wszyscy wrócili z wakacji. We wrześniu szykuje się prawdziwa droga przez mękę.
Do potężnej awarii na budowie warszawskiego metra doszło w ubiegły wtorek. W czasie, gdy robotnicy robili wykop pod połączenie dwóch części budynku stacji Powiśle, najpierw osunęła się ziemia, a później na dno wykopu zaczęła napływać woda, która zalała część najniższej, czwartej kondygnacji na budowie stacji. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Robotników udało się ewakuować. Niestety, część sprzętu została zniszczona. Ze względów bezpieczeństwa konieczne było wstrzymanie ruchu w tunelu Wisłostrady oraz na Moście Świętokrzyskim.
Tutaj nasuwa się naturalne pytanie – co jeszcze musi się zawalić, utonąć, zamknąć aby warszawscy kierowcy porzucili swoje samochody, chociażby na rzecz motocykli i skuterów?
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzena rowery, grubasy:P
Odpowiedzsłuchałem rano i bufetowa powiedziała że nieprawda! że będzie się jeździć super a koszty wyssane z palce, aha no i nikt nie zginął podczas awarii, to dzięki świetnie zaplanowanej akcji ewakuacji na...
Odpowiedzbufetowa w życiu słowa prawdy nie powiedziała
OdpowiedzBo po co ryć w ziemi skoro Warszawa ma sieć kolejową w mieście dobrze rozwiniętą? Z Pragi do Centrum jedzie się kilkanaście minut - ze Wschodniej przez Stadion, Powiśle, Śródmieście...Cała masa ...
Odpowiedzwłaśnie! można też puścić metro torami kolejowymi i dalej prowadzić inną drogą aby się nie pokrywały sieci komunikacyjne
Odpowiedzprzy okazji budowy metra można zawinąć sporo kaski...
Odpowiedz