Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeW tym roku przymierzałem się do obu - Z800 i Horneta. Bardzo zbliżone sprzęty, pozycja na wiatrołap, osobiście miałem ciut więcej miejsca na szerszeniu (185cm wzrostu) - wizualnie Kawa wygląda na ciut mniejszą. C-ABS Hondy jest odrobinę lepszy, ale to może być tylko subiektywne odczucie. Przyspieszenie i prowadzenie podobne, Honda jakby przyjaźniejsza trochę, ale w Kawie więcej widziałem w lusterkach i trochę bardziej podoba mi się jej brzmienie. Aktualny Hornet jest już dwa lata na rynku, więc i więcej akcesoriów masz. Do Zeta tylko kufer centralny na razie, do Horneta można kupić spokojnie kufry boczne (chociazby Givi). Podoba mi się montaż oryginalnego U-Locka Hondy w zadupku, ale z drugiej strony jeśli jeździsz w deszczu to obowiązkowo trzeba dokupić tylny błotnik (prawie 1000zł) bo inaczej cały syf z drogi masz na plecach aż po kask :D Jeśli miałbym wybierać to Horneta z 2012, bo 2013 ma złote felgi w każdym malowaniu co wygląda żałośnie moim zdaniem (2012 ma czarne). Do turystyki więcej miejsca ma plecaczek na Hornecie. U mnie ostatecznie padło na mix sportowo turystyczny - CBR 600F - taki Hornet (w sumie na jego podwoziu), ale dla mnie wygodniejszy. 5 lat na nakedzie i jazda z owiewką jest miłą odmianą.
OdpowiedzWitam. Mam ten sam dylemat. A czy pozycja na Z800 nie jest troch bardziej pochylona? A twardość zawieszenia na fabrycznych ustawieniach, który jest twardszy? Jeśli w Przypadku Z800 wystarczy mi 95 km, proszę powiedz czy wybrał byś tą wersję czy mocniejszą.
Odpowiedz