tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 VP Trials ST: paliwo stworzone specjalnie dla motocykli trialowych
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

VP Trials ST: paliwo stworzone specjalnie dla motocykli trialowych

Autor: Dominika Jochymska 2021.03.10, 10:31 Drukuj

Biorąc pod uwagę, że Trial jest dość niszowym sportem motorowym w Stanach Zjednoczonych, nie jest zaskoczeniem, że przez lata zawodnicy musieli wykorzystywać dostępne na rynku paliwa, które przeznaczone są do innych typów pojazdów. Teraz sytuacja się zmieniła.

FactoryOne Motorsports, sponsor 11-krotnego mistrza USA w MotoTrialu, Pata Smage'a, lobbował VP Racing Fuels, aby opracowali oni paliwo, które zaspokoi potrzeby nowoczesnych silników dwusuwowych motocykli do trialu. Rezultatem jest VP Trials ST.

NAS Analytics TAG

- VP zawsze przyjmuje wyzwania - powiedział Bruce Hendel, wiceprezes ds. Sprzedaży w Ameryce Północnej. - Tak więc, kiedy FactoryOne Motorsports przyszli do nas i zapytali, czy moglibyśmy opracować paliwo dopasowane do unikalnego stylu jazdy motocykli trialowych, weszliśmy w to. W ciągu ostatniego roku współpracowaliśmy z Sherco i ich najlepszymi zawodnikami, aby opracować paliwo, które przyspiesza czysto i ostro, od niskich obrotów do pełnego otwarcia przepustnicy, aby poprawić osiągi w warunkach jazdy trialowej.

- Patrząc na naszych zawodników, odkryliśmy potrzebę lepszego paliwa dla motocykli trialowych - powiedział Ron Sallman, prezes FactoryOne Motorsports. - Różnice w paliwie w różnych stanach, a także ich wysokość nad poziomem morza, sprawiły, że widzieliśmy ogromne różnice w wynikach podczas poszczególnych zawodów krajowych. Dlatego udaliśmy się do lidera produkcji paliw wyścigowych, aby opracować możliwie najlepsze paliwo do motocykli trialowych. VP Racing Fuels weszli w to i testowali różne formuły, aby opracować idealnie spalające się paliwo. Jesteśmy im ogromnie wdzięczni za poświęcony czas i inwestycje, aby pomóc globalnej społeczności zajmującej się trialem.

Dwusuwowe silniki trialowe pracują przy różnych prędkościach obrotowych i bardzo ubogim stosunku mieszanki wstępnej oleju do paliwa. W sekcjach technicznych silniki pracują prawie na biegu jałowym. Jednak gdy zawodnik atakuje dużą przeszkodę, obroty mogą szybko wzrosnąć, nawet do wyniku pięciocyfrowego, a po zakończeniu gwałtownie spaść. Zatrzymanie pracy silnika w sekcji może skutkować maksymalną karą nałożoną na zawodnika.

- To naprawdę fajne widzieć, że tak duża firma jak VP włożyła tyle wysiłku w zaprojektowanie produktu przeznaczonego do trialu - zauważył Pat Smage. - Doceniam wysiłek, jaki w to włożyli. Paliwo Trials 2ST działa o wiele czyściej, niż jakiekolwiek paliwo o wysokiej liczbie oktanowej, którego próbowałem w przeszłości, i zapewnia ogromną moc dla mojego Sherco. Miejmy nadzieję, że doprowadzi to do większej ilości czystych przejazdów w sekcjach.

VP Trials 2ST ma 95 oktanów i kosztuje 74 USD za pięć galonów (około 19 litrów). Jest dostarczany w stalowym pojemniku i VP twierdzi, że ma wyjątkowo długi okres przydatności do użycia.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę