tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 VP Trials ST: paliwo stworzone specjalnie dla motocykli trialowych
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

VP Trials ST: paliwo stworzone specjalnie dla motocykli trialowych

Autor: Dominika Jochymska 2021.03.10, 10:31 Drukuj

Biorąc pod uwagę, że Trial jest dość niszowym sportem motorowym w Stanach Zjednoczonych, nie jest zaskoczeniem, że przez lata zawodnicy musieli wykorzystywać dostępne na rynku paliwa, które przeznaczone są do innych typów pojazdów. Teraz sytuacja się zmieniła.

FactoryOne Motorsports, sponsor 11-krotnego mistrza USA w MotoTrialu, Pata Smage'a, lobbował VP Racing Fuels, aby opracowali oni paliwo, które zaspokoi potrzeby nowoczesnych silników dwusuwowych motocykli do trialu. Rezultatem jest VP Trials ST.

NAS Analytics TAG

- VP zawsze przyjmuje wyzwania - powiedział Bruce Hendel, wiceprezes ds. Sprzedaży w Ameryce Północnej. - Tak więc, kiedy FactoryOne Motorsports przyszli do nas i zapytali, czy moglibyśmy opracować paliwo dopasowane do unikalnego stylu jazdy motocykli trialowych, weszliśmy w to. W ciągu ostatniego roku współpracowaliśmy z Sherco i ich najlepszymi zawodnikami, aby opracować paliwo, które przyspiesza czysto i ostro, od niskich obrotów do pełnego otwarcia przepustnicy, aby poprawić osiągi w warunkach jazdy trialowej.

- Patrząc na naszych zawodników, odkryliśmy potrzebę lepszego paliwa dla motocykli trialowych - powiedział Ron Sallman, prezes FactoryOne Motorsports. - Różnice w paliwie w różnych stanach, a także ich wysokość nad poziomem morza, sprawiły, że widzieliśmy ogromne różnice w wynikach podczas poszczególnych zawodów krajowych. Dlatego udaliśmy się do lidera produkcji paliw wyścigowych, aby opracować możliwie najlepsze paliwo do motocykli trialowych. VP Racing Fuels weszli w to i testowali różne formuły, aby opracować idealnie spalające się paliwo. Jesteśmy im ogromnie wdzięczni za poświęcony czas i inwestycje, aby pomóc globalnej społeczności zajmującej się trialem.

Dwusuwowe silniki trialowe pracują przy różnych prędkościach obrotowych i bardzo ubogim stosunku mieszanki wstępnej oleju do paliwa. W sekcjach technicznych silniki pracują prawie na biegu jałowym. Jednak gdy zawodnik atakuje dużą przeszkodę, obroty mogą szybko wzrosnąć, nawet do wyniku pięciocyfrowego, a po zakończeniu gwałtownie spaść. Zatrzymanie pracy silnika w sekcji może skutkować maksymalną karą nałożoną na zawodnika.

- To naprawdę fajne widzieć, że tak duża firma jak VP włożyła tyle wysiłku w zaprojektowanie produktu przeznaczonego do trialu - zauważył Pat Smage. - Doceniam wysiłek, jaki w to włożyli. Paliwo Trials 2ST działa o wiele czyściej, niż jakiekolwiek paliwo o wysokiej liczbie oktanowej, którego próbowałem w przeszłości, i zapewnia ogromną moc dla mojego Sherco. Miejmy nadzieję, że doprowadzi to do większej ilości czystych przejazdów w sekcjach.

VP Trials 2ST ma 95 oktanów i kosztuje 74 USD za pięć galonów (około 19 litrów). Jest dostarczany w stalowym pojemniku i VP twierdzi, że ma wyjątkowo długi okres przydatności do użycia.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê