Fabryczne modele GASGAS 2020 w wersji GP
Po niedawnej premierze linii GASGAS TXT RACING 2020, GASGAS ogłosił dostępność gamy TXT GP. Flagowe maszyny w wersji fabrycznej mają obszerną listę zmodernizowanych i najwyższej jakości komponentów, aby zapewnić optymalną wydajność na miarę motocykli mistrzowskich.
Korzystając z doświadczenia i wiedzy zdobytej podczas 15 udanych sezonów w Mistrzostwach Świata w Trialu, każdy model GASAGAS TXT GP został zaprojektowany i zbudowany tak, aby zapewniał maksymalną wydajność w najtrudniejszym terenie. Wszystkie modele TXT GP wyposażone są w części używane w oficjalnej maszynie startowej GASGAS Factory Racing Jorge Casalesa, aby dostarczyć motocyklistom wszystkiego czego potrzebują.
Dostępne są w czterech pojemnościach, które powinny zadowolić każdego motocyklistę. Możemy wybierać pomiędzy: 300 cm3, 280 cm3, 250 cm3 i 125 cm3. Dodatkowo producent wyposażył je w najwyższej jakości elementy zawieszenia, jak odlany z wysokiej jakości aluminium wahacz. Do tego motocykle posiadają karbonowe doloty, fabryczne grafiki i wiele innych technicznych nowinek, które zapewnią zawodnikom przewagę bez względu na trudność konkurencji.
Co jest warte uwagi w nowych maszynach GASGAS? Jak podaje producent, całkiem sporo.
ZBIORNIK PALIWA
Trzeba naprawdę mocno się przyjrzeć, żeby go zobaczyć a to dlatego, że 2,3-litrowy zbiornik paliwa jest celowo zintegrowany z ramą i nadwoziem, co poprawia ergonomię. Prosty system demontażu oznacza, że można go szybko i łatwo odłączyć.
KOŁA
Koła TXT są wytrzymałe i wydajne, tak, aby zapewnić najwyższy poziomy niezawodności. Czarne aluminiowe felgi Morad są przymocowane do piast przy użyciu lekkich szprych i ocynkowanych stalowych nypli.
RAMA
Ważąca zaledwie 6 kg rurowa rama ze stali chromowo-molibdenowej (25CrMo4) ma na celu zapewnienie najwyższej precyzji i lekkość. Każda z wycinanych laserowo rurek ma grubości ścianki 1,5 mm. Podwozie opracowane zostało przy użyciu specjalnie wyliczonych parametrów wzdłużnych oraz z zastosowaniem zginania skrętnego przed spawaniem dla zachowania precyzji. Malowanie proszkowe zapewnia trwałe, czerwone wykończenie.
WAHACZ
Zapewniając optymalną sztywność i niezawodność, przy możliwie najlżejszej wadze, jednoczęściowy wahacz został ulepszony, aby zapewnić idealne zachowanie elastyczności i współpracować harmonijnie ze wszystkimi ramami GASGAS TXT. Odlew z wysokiej jakości aluminium oraz ulepszenia wprowadzone w samym wahaczu, jak i zespoleniu skutkują zwiększeniem ogólnej stabilności i poprawą przyczepności.
SYSTEM CHŁODZENIA
Motocykle wyposażone są w odwrócony, aluminiowy radiator o przepływie "U" i powierzchni chłodzenia 20,4 cm2. A wodoodporny wentylator elektryczny i strategicznie zlokalizowany termostat, zapewniają optymalną temperaturę płynu chłodzącego dla najwyższej wydajności silnika.
SKRZYNKA DOLOTOWA
Wyposażony w sprytną, opatentowaną konstrukcję, dolot zapewnia maksymalny przepływ powietrza, a także najlepszą ochronę i łatwą konserwację filtra Twin Air.
WYDECH
Zaprojektowany, aby zmaksymalizować wydajność silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu masy całkowitej. Układ wydechowy w TXT ma zapewnić zoptymalizowaną moc i jednocześnie poprawić ogólne prowadzenie motocykla oraz dostarczyć szczuplejszą maszynę.
WAGA
Seria trialowych modeli GASGAS TXT odznacza się szczególnie niską wagą. Ze względu na innowacyjne technologie, szeroko zakrojone prace badawczo-rozwojowe i kompaktowe konstrukcje wszystkie maszyny umożliwiają łatwą obsługę w stosunku do ich minimalnej wagi.
NADWOZIE
Połączenie kierowcy i maszyny w najbardziej komfortowy i prosty sposób jest powodem, dla którego ergonomiczne trialówki GASGAS zapewniają nieograniczoną mobilność. Umożliwia to zawodnikom występy na najwyższym poziomie przez długi czas. Polipropylen jest formowany wtryskowo, aby zapewnić mocne, ale elastyczne nadwozie.
HAMULCE
System Braktec zapewnia najwyższy poziom skuteczności hamowania. Dopasowany specjalnie do jazdy trialowej oferuje niesamowitą moc i daje pewność hamowania.
PRZEŁĄCZNIK WYBORU MAPY
Standardowo we wszystkich modelach przełącznik wyboru mapy oferuje dwa ustawienia, które zmieniają charakterystykę mocy motocykla. Pozwala to znaleźć zawodnikom preferowane ustawienie, można go również wykorzystać do precyzyjnej regulacji wydajności w zależności od warunków (suche/mokre).
SILNIK
Ten silnik to dowód na to, że najlepsze rzeczy mają małe opakowania. Zaprojektowany jako kompaktowy, lekki, ale przy tym wszystkim potężny, zaawansowany jednocylindrowy silnik 2-suwowy chłodzony płynem, to najbardziej konkurencyjna jednostka napędowa w swojej klasie. Wytwarza wielką, ale kontrolowaną moc, która zadowoli motocyklistów na wszystkich poziomach umiejętności.
WAŁ KORBOWY
Idealnie wyważony i wyprodukowany w celu zapewnienia maksymalnej bezwładności przy minimalnej wadze, wał korbowy nie tylko wytwarza moment obrotowy i obroty, ale przyczynia się do lepszego prowadzenia motocykla.
CYLINDER I TŁOK
Specjalnie zaprojektowane porty wlotowe i wylotowe sprawiają, że cylinder ten jest najlepszy w swojej klasie, zapewniając doskonały moment obrotowy i przeniesienie mocy, podczas gdy lekki wspornik cylindra redukuje wibracje silnika. Kuty tłok o wysokiej wydajności dostarcza wyższą moc szczytową.
GŁOWICA CYLINDRA
Odlewana głowica cylindra ma wewnętrzne kopuły, które zostały ulepszone w celu zapewnienia lepszego spalania i poprawienia wydajności silnika. Zoptymalizowane kanały chłodzące zapewniają utrzymanie stałej temperatury.
SKRZYNIA BIEGÓW
Zaawansowana technologicznie skrzynia biegów posiada opatentowany system 4/6, który daje zawodnikom sześć opcji biegów i zapewnia łatwą ich zmianę, ale tylko z czterema biegami znajdującymi się w środku skrzyni. Zmniejszenie masy i redukcja liczby części pozwoliła na stworzenie bardziej kompaktowej skrzyni.
SPRZĘGŁO
System sprzęgła zapewnia motocyklistom możliwość korzystania w pełni z dostępnej mocy silnika i momentu obrotowego, przy płynnej i lekkiej pracy. Składający się z trzech ciernych płyt kewlarowych, dwóch stalowych i systemu sprężyn Belleville, ten kompaktowy system zapewnia niezawodność i prawie bezobsługowe działanie.
Wszystko to brzmi świetnie, więc podsumowując, co otrzymamy, jeśli zdecydujemy się na nowego GASGAS’a w wersji GP? Jak pisze producent, wszystkie innowacje i autorskie rozwiązania zapewnią: zwiększoną stabilność i kontrolę, płynne dostarczanie mocy, optymalną przyczepność i stabilność, precyzyjną i łatwą obsługę, a co najważniejsze niskie koszty utrzymania.
Warto jeszcze dodać, że jeśli myślicie o nowej trialówce, to seria GP jest ograniczona do 550 sztuk na całym świecie.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze