Ujeżdżamy nową Yamahę XSR900!
Już w ten weekend będziemy upalali nową Yamahę XSR900 na europejskiej prezentacji tego modelu. Moda na neoklasyki oraz klimaty lat 70’ i 80’ zapanowała na dobre i to na całym świecie. Yamaha dodaje właśnie kolejną cegiełkę do świata stylu i dziedzictwa.
Czego powinniśmy spodziewać się po tej maszynie? Prosta, ponadczasowa stylistyka XSR900 idealnie łączy się z kolorystyką i elementami graficznymi, odzwierciedlającymi sportowe DNA Yamahy, jej historią i legendarnymi motocyklami z przeszłości. Pod zewnętrzną powłoką, utrzymaną w stylu retro, kryje się najnowocześniejsza i najlepsza technologia Yamahy, obiecująca prawdziwe, emocjonujące doświadczenia z jazdy.
XSR900 dysponuje mocą, która idealnie pasuje do jego wyglądu. Generuje ją potężny, 3-cylindrowy, rzędowy silnik wykonany w technologii Crossplane, o pojemności 850 cm3. Ta chłodzona cieczą, 4-suwowa jednostka jest zbudowana w oparciu o najnowsze motocyklowe technologie, takie jak system kontroli trakcji (TCS) czy sprzęgło antyhoppingowe (A&S) i oferuje bezkonkurencyjne emocje z jazdy.
Kontrola trakcji i sprzęgło antyhoppingowe poprawiają wygodę i przyjemność z jazdy oraz ułatwiają kontrolę nad maszyną. Najnowszy członek segmentu Sport Heritage jest dedykowany przez Yamahę motocyklistom, którzy szukają pozytywnych emocji i radości z jazdy i jednocześnie poważnie podchodzą do kwestii konstrukcji i stylu jednośladu.
W ten weekend przekonamy się, czy obietnice Yamahy znajdują przełożenie na wrażenia z jazdy. Tradycyjnie postaramy się odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące tego motocykla, które kierować możecie bezpośrednio na adres redakcji, lub zamieszczać w komentarzach poniżej. Zapraszamy do dyskusji!
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzesilnik w MT09 to największa, ale nie jedyna zaleta tego motocykla. Po jeździe testowej zachorowałem na tego trzycylindrowca, głównie ze względu na dźwięk( oczywiście przy akcesoryjnej puszce). XSR ...
OdpowiedzPytanie czy też tak samo jak to opisywano przy mt-09 szarpie na niskich obrotach? Czy na starcie nasz dystrybutor proponuje jakieś dodatki typu owiewka itd. Szczerze to bardzo mi się podoba. ...
Odpowiedzczy zawiecha sztywniejsza niż w standardowym mt nakedzie? Co do szarpania, to wyszła już jakiś czas temu uaktualniona mapa ECU. Polecam. Znaczna poprawa przy zachowaniu charakteru dla którego kupuje się MT-09!
Odpowiedz