To w naszym odczuciu najciekawsza nowość w gamie produktów wyspiarzy. Motocykl ten przeszedł bardzo poważną modernizację, która dotyczy nie tylko konstrukcji tego jednośladu, ale także jego przeznaczenia. Bazą motocykla został bardzo dobrze oceniany 3-cylindrowiec Triumpha o pojemności 1050 ccm. Moc tego silnika to 115 KM. Przednie zawieszenie to potężny widelec USD, który wyposażono w radialnie mocowane zaciski hamulcowe. Tylny aluminiowy wahacz wzmocniono usztywniającym żebrem, przez co zawieszenie do złudzenia przypomina elementy stosowane w drogowych motocyklach sportowych.
No właśnie - drogowych! Nowy Tiger wyposażony został w szosowe opony i ukierunkowano go wyraźnie na drogową turystykę. Nie ma mowy o zapuszczaniu się w teren, nawet w ten najlżejszy, chyba że kierowca Tigera lubi efektowne gleby. Wykończenie nowego motocykla rodzi przysłowiowe mieszane uczucia. Z jednej strony mamy tutaj bardzo dobrze prezentujący się zestaw przyrządów, dopracowane detale oraz wysokiej jakości podzespoły. Z drugiej jednak strony, przy uważniejszych oględzinach, plastikowe elementy wyglądają jakoś „tanio". Szczególnie odnosi się to do przedniej owiewki, która wygląda jak przeszczepiona z chińskiego skutera.
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze