Triumph Rocket III Roadster 2010
Megacruiser Rocket III bêdzie jeszcze bardziej mega
Poprzedni model Triumpha Rocket III by³ ju¿ wielki i potê¿ny, ale by³ cruiserem. Delikatne przeprojektowanie motocykla, jeszcze wiêcej mocy, inna pozycja za kierownic± oraz „Roadster" dodane do nazwy dok³adnie pokazuj± to, co powiedzia³ Triumph:
„Nowy Rocket III opuszcza terytorium cruiserów i w efekcie przeistacza siê w co¶, co mo¿na ¶mia³o nazwaæ muslce streetfighter."
Najciekawsz± nowo¶ci± w modelu 2010 jest silnik. Wci±¿ trzycylindrowa, rzêdowa jednostka o pojemno¶ci 2,3 litra dosta³a wzmacniaj±cy zastrzyk i legitymuje siê teraz niebagateln± i lekko przera¿aj±c± warto¶ci± 223 Nm. Zapewne jak w poprzednim modelu, taki moment bêdzie dostêpny prawie od pocz±tku skali obrotomierza. Wszystko wskazuje na to, ¿e nawet 302 kg masy nie zniwecz± planów wyprzedzania na ostatnim biegu... spod ¶wiate³.
Zmodyfikowana linia motocykla, po zmroku przyprawi o dreszcze wszystkich postronnych, a o lepsze efekty d¼wiêkowe zadba nowy uk³ad wydechowy. Tym razem bêdzie on mia³ dwie koñcówki, a nie asymetryczne trzy, jak poprzednik. Rocketa III Roadstera bêdzie mo¿na kupiæ w dwóch wersjach kolorystycznych, w czarnej matowej lub po³yskliwej. ABS w standardzie, nowe zawieszenie i zmieniona konfiguracja kierownicy, siedziska i podnó¿ków zapewni± wiêkszy komfort podró¿owania.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzePrze¶liczny motocykl, choæ trzeba mieæ do¶wiadczenie aby "lataæ" czym¶ takim. Za kilka lat, jak wyrosne ze "szlifierek" sprawie sobie takie cacko :))
Odpowiedz