Triumph Motorcycles pozostanie g³ównym partnerem Distinguished Gentleman's Ride na kolejne piêæ lat
Producent motocykli Triumph już od 2014 roku jest kojarzony z akcją Distinguished Gentleman's Ride, której celem jest zbieranie funduszy i zwiększanie świadomości na temat badań nad rakiem prostaty i zdrowiem psychicznym mężczyzn.
W dniu 28 września 2014 roku odbyła się pierwsza edycja Distinguished Gentleman's Ride sponsorowana przez markę Triumph. W wydarzeniu wzięło udział 20 tysięcy motocyklistów z 58 krajów i 257 miast, którzy uzbierali łącznie 1,5 mln dolarów, a w kolejnych latach liczby te stale rosły. W ten wyjątkowy dzień miłośnicy klasycznych motocykli i stylu retro spotykają się by wspólnie wesprzeć fundację Movember. Pierwsze wydarzenie pod szyldem DGR odbyło się w 2012 roku.
Największym wyzwaniem dla DGR był oczywiście rok 2020, kiedy to świat ogarnęła pandemia koronawirusa, która nie stanowiła jednak przeszkody dla uruchomienia kolejnej edycji tej szczytnej akcji. W ubiegłym roku DGR odbyło się w formule Ride Solo Together, dzięki czemu w imprezie wzięli udział motocykliści z 171 krajów i 2531 lokalizacji, a wszyscy połączyli się w całość za pośrednictwem mediów społecznościowych. W 2021 roku DGR zostało zorganizowane w sposób hybrydowy, w zależności od sytuacji epidemiologicznej w danych krajach. Nowością było przeniesienie DGR z września na maj. Ostatecznie zebrano 4,1 mln dolarów, a w imprezie wzięło udział blisko 65 300 motocyklistów z całego świata.
Organizatorzy Distinguished Gentlemen's Ride oraz producent motocykli Triumph podpisali umowę o przedłużeniu współpracy na pięć lat. Marka Triumph jest szczególnie kojarzona ze stylem retro ze względu na szeroką gamę motocykli z linii modern classic. Obejmuje ona aż 9 modeli, a wśród nich znajdują się roadstery, scramblery oraz motocykle w stylu cafe racer.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze