Triumph Daytona 675R 2011 - tylko zawieszenie Ohlinsa
Na targach Eicma Triumph zaprezentował oficjalnie nie tylko Tigery 800, ale też Daytonę 675R. Wiele osób sądziło, że wraz z literką R, Trampek dostanie też trochę niutonometrów i koni mechanicznych. Okazuje się jednak, że Daytona nie zostanie zmodyfikowana mechanicznie, a nowości ograniczą się do zmian akcesoriów.
Tytularne „tylko” oznacza oczywiście takie same „tylko”, jak w przypadku ustrzelenia szóstki w totka razem z dwoma innymi zwycięzcami, a nie w pojedynkę. W nowej R-ce z przodu wyląduje 43-milimetrowy Ohlins NIX30 oraz TTX36 z tyłu. Ponadto na pokładzie znajdzie się quickshifer oraz radialne zaciski Brembo typu monoblock. Do specjalnego malowania i karbonowego przedniego błotnika brakuje jeszcze tylko wydechów Arrow. Eh te normy homologacyjne...
|
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeJak bymm chciał R, to bym sobie R1 kupił. Ciekawe czy nie taniej wyjdzie dokupić zawias osobno. PRzynajmniej dobiorą sprężyny pod predyspozycje kierowców.
Odpowiedzi ani 1KM wiecej? Co to za R?
OdpowiedzR bo bardziej torowy ^^ a nie mocniejszy
Odpowiedz