Triumph America model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Triumph America
Rok
2008
Kategoria
Custom / cruiser
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
865 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
62.00 KM (45.3 kW))
Maksymalny moment obrotowy
74.00 Nm (7.5 kgf-m or 54.6 ft.lbs) przy 3300 RPM
Stopień sprężania
9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka
90.0 x 68.0 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Układ rozrządu
DOHC
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
226 kg
Wysokość siodła
720 mm
Wysokość całkowita
1,170 mm
Długość całkowita
2,420 mm
Szerokość całkowita
960 mm
Rozstaw osi
1,655 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
33.3°
Wyprzedzenie
153 mm
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco tłumią
cymi
Opona przednia
110/90-18
Opona tylna
170/80-15
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
310 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
285 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.2743 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
19.3 litry
Wersje kolorystyczne
Pacific Niebieski/Aegean Niebieski Pacific Niebieski/New England Biały Phantom Czarny
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze