tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph America
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG

Triumph America

Triumph America to połączenie wizji amerykańskiego połykacza mil, z kunsztem brytyjskiej inżynierii. Model ten stał się popularnym motocyklem zarówno w Europie, jak i za „wielką wodą”. Zastosowano w nim sprawdzony silnik Triumpha, który m.in. znalazł się także w Triumphie Speedmaster, czy legendarnym Bonneville. Od 2008 roku zyskał wtrysk paliwa, zmieniono charakterystykę silnika, przez co moc wzrosła do 62 KM, a moment do 74 Nm, który do dyspozycji mamy już przy 3300 obr/min. Całość osadzono w stalowej ramie typu otwartego, z zawieszeniem w postaci widelca teleskopowego o grubości rur 41 mm z przodu i dwoma amortyzatorami, z regulacją napięcia wstępnego z tyłu.

Triumph America model 2009

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Dwucylindrowy R2
poj.
865 ccm
moc
61.68 KM (45.0 kW)) przy 6800 RPM
moment obr.
74.00 Nm (7.5 kgf-m or 54.6 ft.lbs) przy 3300 RPM
skrzynia biegow
5 biegowa

Wymiary:

Dług/szer/wys
2,420 /960 /1,170 mm
rozstaw osi
1,655 mm
wys. siedzenia
720 mm

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 2 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Triumph America

Filmy o Triumph America

Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę