Testujemy nowe Husqvarny!
Nie tak dawno pokazywaliśmy wam po raz pierwszy nowe Husqvarny na sezon 2014, a już dziś nasz człowiek będzie nimi jeździł, aby przygotować dla Was pełny raport na ich temat. Michał Mikulski już wczoraj dotarł do szwedzkiej miejscowości Uddevalla, aby na lokalnym torze motocrossowym i na okolicznych bezdrożach przekonać się osobiście ile warte są najnowsze Husqvarny powstałe w ścisłej kooperacji z KTMem.
Jeśli macie jakieś pytania dotyczące nowej gamy motocrossowej i endurowej oferowanej przez Huskę, które Was szczególnie nurtują i na które chcielibyście uzyskać odpowiedzi, śmiało piszcie w komentarzach lub na naszym profilu na Facebooku.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeBêdzie jazda 2-suwem 300cc? Je¶li tak to proszê o wra¿enia.
OdpowiedzHej. Siedzê jeszcze na miejscu i w³a¶nie przygotowujê artyku³ z pierwszymi wra¿eniami. Endurowe 300, tak. Crossowe 300 - tak, ale jako pakiet "big bore" do dokupienia z katalogu Husky Parts. TE 300 jest cholernie mocne, mocniejsze od KTM - co zreszt± idzie w parze z bezkompromisow± polityk±. Ale o tym w artykule ;)
OdpowiedzOczywiste pytanie numer 1. Czy Huski czyms sie realnie róznia od KTMów (poza wy¿sza cen± rzecz jasna).
OdpowiedzTak, ale na razie g³ównie w wyposa¿eniu i ustawieniach. Zapowiadaj±, ¿e w przysz³o¶ci ró¿nice bêd± wiêksze - teraz po prostu zabrak³o im czasu. Wiêcej detali w artykule.
Odpowiedz