Testujemy Hondê CB500 i CBR500R
Jesteśmy właśnie na premierze nowych motocykli Hondy - CBR500R i CB500. To odpowiedź Wielkiego Skrzydła na walkę z kryzysem i nowe przepisy dotyczące prawa jazdy. Pięćsetki mają być wstępem do motocyklizmu dla młodych kierowców, ale także świetnym sposobem na oszczędną jazdę po mieście. Po sukcesie serii NC700 nie dziwi nikogo, że Honda zdecydowała się na rozwinięcie oferty.
Czekamy na wasze pytania dotyczące nowych sprzętów. Wpisujcie je w komentarzach, wysyłajcie na redakcja@scigacz.pl oraz na naszym profilu Facebook http://www.facebook.com/scigaczpl.
Pełny test już niebawem!
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarze1.Jak z jazd± w dwie osoby z kufrem, czy jest to ekonomiczne i w miarê dynamiczna jazda czy raczej trzeba ostro krêciæ taki motocykl? 2. Tak jak wcze¶niej pisano, koniecznie trzeba siê odnie¶æ do ...
Odpowiedz..jak w terenie??? ..jaki kolor bedzie naj³adniejszy?? co to za pytania w ogóle? test to test powinien uwzglêdniaæ jaknajszerszy kr±g TESTOWANIA i w jaki¶ sposób tak czy inaczej bêdzie i byæ...
OdpowiedzJuz nie dlugo wszystkie wasze pytania dotyczace Hondy seri 500, doczekaja sie odpowiedzi, konklawe juz wkrotce!!!
OdpowiedzKtóra z tych trzech maszyn jest najbli¿sza hondzie cb500s z lat 90?
OdpowiedzW my¶l zasady ¿e ka¿dy motor nadaje siê do zwiedzania ¶wiata jestem ciekaw jak takie CB500X znios³oby kufer centralny, dwie sakwy boczne, tankbag, zgrabn± pasa¿erkê i wakacyjn± trasê 4-5 tys km. ...
Odpowiedzno tak niektorzy na komarze zdobywaja baltyk wiec takie cb to az nadto (komar albo jawka nie moze wyprzedzic melexa)
Odpowiedzkiedy¶ stare NSU, Zundap, czy choæby poczciwy Junak ciagnê³y boczn± ³ajbê i dawa³y radê, kto powiedzia³, ze motocykl ma mieæ milion koni i miliard obr./min i osiagaæ hiperpredko¶æ mo¿e w³anie za spraw± "kryzysu" historia motocyklizmu powoli zatacza ko³o
OdpowiedzMam tak± nadziejê ¿e zanikn± przereklamowane has³a ze do turystyki potrzeba motocykla za 70 tys z³ + najlepiej jeszcze auto goni±ce. Nie liczy siê czym jedziesz, licz± siê wspomnienia i przygoda.
OdpowiedzHeh, a "Dzienniki motocyklowe" na podstawie pamiêtników Ernesta „Che” Guevary i Alberta Granady gdzie ch³opaki jechali na zdezelowanym Indianie przez Amerykê Po³udniow±? Mozna? Mozna. I na komarku, i na hondzie super cub i na innej pierdzikó³ce." Ino czeba kcieæ"
OdpowiedzJa mam pytanie, czy istnienie tych motocykli ma inne uzasadnienie ni¿ tylko wydumana kategoria A2. Tzn, czy przy obecno¶ci na rynku takich maszyn jak CBF600, ER6, XJ6 oraz lekkich 250-tek i jeden ...
Odpowiedznp. ja. Lekk± 250 wola³ bym nie wje¿d¿aæ na autostradê i w ogóle jako¶ dziwnie to siê prowadzi. Na mojego gs mogê wrzuciæ 2 sakwy, jak±¶ torbê i tyle go widzieli. Do jazdy i lekkich wyg³upów po mie¶cie te¿ siê nadaje z niewielkim zapasem. Dodatkowo martwiê siê tylko o 2 a nie o 4 cylindry (serwis i gabaryt). Nówka kosztuje 24,7kz³ a hornet 35kz³ (na allegro za parê lat te¿ pewno bêdzie ró¿nica)
OdpowiedzA na wymienionych 600-tkach nie mo¿esz? Je¿eli koniecznie musisz mieæ 2 cylindry (trochê mnie to dziwi, skoro rozwa¿asz nowy motocykl), to masz ER6. A wszystkie te motocykle s± niewiele dro¿sze ni¿ te A2-kówe hondy.
OdpowiedzS± tacy którzy by powiedzieli ¿e mêczenie GSa w korkach to zbrodnia.
OdpowiedzAle mówimy o suzuki? ;) Bo do miasta i czego¶ ekstra 500ccm jest idealne.
OdpowiedzMnie siê GS i dwa cylindy kojarzy z BMW :). Ale Suzuki GS 500... Do miasta... Czemu nie.
Odpowiedz