Testujemy BMW C 650 Sport i C 650 GT
Jak już was informowaliśmy na stronach Ścigacz.pl do bawarskich nowości na 2016 dołączy w zmodernizowana rodzina skuterów C 650 Sport i C 650 GT, kryjąca w sobie poprawione układy napędowe oraz nowatorskie rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa.
Sprzęgło i skrzynia biegów CVT (Continuously Variable Transmission - o bezstopniowej zmianie przełożenia) została przeprojektowana i efektem są wyższe osiągi. Nowy tłumik ma uczynić dźwięk silnika pełniejszym, a C 650 Sport otrzymał zupełnie nowy wygląd. W dodatku, obok tych głównych punktów, wprowadzonych zostało wiele zmian podwyższających bezpieczeństwo, jakość i komfort.
Ciekawą nowością wydaje się Side View Assist (SVA), czyli asystent martwego pola, który jest komfortowo działającym urządzeniem wspierającym kierowcę. Oczywiście to jeździec odpowiada za śledzenie ruchu drogowego wokół skutera. Side View Assist działa jak "wykrywacz pojazdów" znajdujących się w martwym polu - poza obszarem widzenia jeźdźca i lusterek skutera.
Jak nowe BMki spisują się w praktyce? Dowiecie się o tym z pierwszej ręki, bo już jutro wybieramy się na oficjalną prezentację tych pojazdów do Walencji. Pytania i komentarze tradycyjnie prosimy zamieszczać poniżej, lub kierować bezpośrednio na skrzynkę redakcji!
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze