Suzuki V-Strom 650 ABS - od lipca w salonach
Od lipca br. Suzuki Motor Corporation wprowadza na rynek europejski nowy motocykl Sports Enduro Tourer „V-Strom 650 ABS”. To następca legendarnego modelu DL650 V-Strom, który podobnie jak jego poprzednik, umożliwia czerpanie przyjemności zarówno z codziennej jazdy w warunkach miejskich, jak również wypraw w dłuższe trasy.
Od swojego debiutu w 2003 roku V-Strom 650 cieszy się dużą popularnością w Europie jako „Sport Enduro Tourer”. W Polsce jest jednym z najlepiej sprzedawanych motocykli Suzuki, którego wielu miłośników jednośladów darzy sympatią i uznaniem. W porównaniu z poprzednią wersją, nowy V-Strom jest jeszcze bardziej komfortowy, elastyczny i ekonomiczny.
Motocyklowi turyści z pewnością docenią w nowym V-Stromie elastyczny silnik - zwłaszcza w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych. Aaerodynamicznie ukształtowane osłony z regulowaną szybą zapewniającą lepszą ochronę przed wiatrem. Poprawa efektywności spalania zaowocowała spadkiem zużycia paliwa o 10% w stosunku do poprzedniego modelu.
Nowy V-Strom 650 ABS jest lżejszy od swojego poprzednika o 6 kilogramów. Jest także - w standardzie – wyposażony w nowej generacji układ zapobiegający blokowaniu kół w przypadku hamowania awaryjnego (ABS). Motocykl ma również jedną z większych w swojej klasie pojemność zbiornika paliwa wynoszącą 20 litrów.
Dodatkowo na tablicy rozdzielczej u nowego V-Stroma pojawiły się informacje o: pozycji biegu, temperaturze otoczenia i zużyciu paliwa. Model dostępny będzie w trzech wariantach kolorystycznych: białym, czarnym i pomarańczowym. V-Strom 650 ABS trafi do sprzedaży w naszym kraju w drugiej połowie lipca 2011 roku.
Dane techniczne
Typ silnika | 4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty V 90°, chłodzony cieczą, DOHC |
Pojemność skokowa | 645 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 81,0 mm x 62,6 mm |
Stopień sprężania | 11,2:1 |
Moc maksymalna | 68,7 KM przy 8800 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 60 Nm przy 6400 obr/min |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Rozrusznik | elektryczny |
Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
Długość całkowita | 2290 mm |
Szerokość całkowita | 835 mm |
Wysokość całkowita | 1405 mm |
Rozstaw osi | 1560 mm |
Prześwit | 175 mm |
Wysokość siedzenia | 835 mm |
Masa własna | 214 kg |
Zawieszenie przód | Widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe |
Zawieszenie tył | Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Hamulce przód / tył | podwójny tarczowy / tarczowy |
Opony | Przód: 110/80 R19 M/C 59H |
Tył: 150/70 R17 M/C 69H | |
Zbiornik paliwa | 20,0 L |
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeA ja czekam na 1000 lub 1200, może wreszcie kitajce pójdą po rozum do głowy i zrobią następcę dl1000
Odpowiedzcoś ostatnio zrobiła się moda na metroseksualne motocykle
OdpowiedzWygląda naprawdę bardzo dobrze - jest zgrabny jak na klasę średnią przystało a serducho przecież jak dzwon !
OdpowiedzA może to ten sam co wymyślił styl Gladiusa?? O.o
OdpowiedzA mi starszy wygląd się bardziej podobał. Ten nowy jest jakiś taki... "damski"? Może kobieta go projektowała? ;) Dlatego tym bardziej nie żałuję, że zamówiłem już Versys'a:)))
OdpowiedzVersys górą. Nie żałuj!
OdpowiedzOj... nie żałuję:) Jest super i ten bulgot duch cylindrów w rzędzie:D:D:D
OdpowiedzCena?
OdpowiedzNo jesli u nas cena bedzie na poziomie 'starego' dl'a to bedzie ciekawa oferta. A juz mialem kupowac Versys'a. Poczekam jeszcze.
Odpowiedzbezcenny! :) w UK jest droższy od poprzednika o 1600 złotych.
Odpowiedz