tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki V-Strom 650 ABS - od lipca w salonach
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Suzuki V-Strom 650 ABS - od lipca w salonach

Autor: Informacja prasowa 2011.06.30, 09:48 10 Drukuj

Od lipca br. Suzuki Motor Corporation wprowadza na rynek europejski nowy motocykl Sports Enduro Tourer „V-Strom 650 ABS”. To następca legendarnego modelu DL650 V-Strom, który podobnie jak jego poprzednik, umożliwia czerpanie przyjemności zarówno z codziennej jazdy w warunkach miejskich, jak również wypraw w dłuższe trasy.

Od swojego debiutu w 2003 roku V-Strom 650 cieszy się dużą popularnością w Europie jako „Sport Enduro Tourer”. W Polsce jest jednym z najlepiej sprzedawanych motocykli Suzuki, którego wielu miłośników jednośladów darzy sympatią i uznaniem. W porównaniu z poprzednią wersją, nowy V-Strom jest jeszcze bardziej komfortowy, elastyczny i ekonomiczny.

Motocyklowi turyści z pewnością docenią w nowym V-Stromie elastyczny silnik - zwłaszcza w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych. Aaerodynamicznie ukształtowane osłony z regulowaną szybą zapewniającą lepszą ochronę przed wiatrem. Poprawa efektywności spalania zaowocowała spadkiem zużycia paliwa o 10% w stosunku do poprzedniego modelu.

Nowy V-Strom 650 ABS jest lżejszy od swojego poprzednika o 6 kilogramów. Jest także - w standardzie – wyposażony w nowej generacji układ zapobiegający blokowaniu kół w przypadku hamowania awaryjnego (ABS). Motocykl ma również jedną z większych w swojej klasie pojemność zbiornika paliwa wynoszącą 20 litrów.

Dodatkowo na tablicy rozdzielczej u nowego V-Stroma pojawiły się informacje o: pozycji biegu, temperaturze otoczenia i zużyciu paliwa. Model dostępny będzie w trzech wariantach kolorystycznych: białym, czarnym i pomarańczowym. V-Strom 650 ABS trafi do sprzedaży w naszym kraju w drugiej połowie lipca 2011 roku.

Dane techniczne

Typ silnika 4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty V 90°, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 645 cm3
Średnica x skok tłoka 81,0 mm x 62,6 mm
Stopień sprężania 11,2:1
Moc maksymalna 68,7 KM przy 8800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 6400 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Długość całkowita 2290 mm
Szerokość całkowita 835 mm
Wysokość całkowita 1405 mm
Rozstaw osi 1560 mm
Prześwit 175 mm
Wysokość siedzenia 835 mm
Masa własna 214 kg
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe
Zawieszenie tył Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony Przód: 110/80 R19 M/C 59H
  Tył: 150/70 R17 M/C 69H
Zbiornik paliwa 20,0 L
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:motonita 30/06/2011 10:14

Cena?

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę