Suzuki Hayabusa 2013 - małe duże zmiany
Jeśli spodziewaliście się mocy na poziomie 400 koni mechanicznych, zasilania paliwem rakietowym, prędkości maksymalnej 900 km/h i działek przeciwlotniczych lśniących po obu stronach owiewki, mamy złe wiadomości. Z okazji targów Intermot w Kolonii Suzuki zaprezentowało nową Hayabusę, która przeszła małe, duże zmiany.
Reklama
Nie zmienił się design, nie zmienił się silnik, nie zmieniły się wartości mocy. Zmieniły się jednak hamulce. Wzorem sportowych GSX-R Busa dostanie na rok 2013 zaciski Brembo Monoblock. Użytkownicy Hayabusy narzekali czasami ja pracę układu hamulcowego, dlatego Suzuki popracowało nad nim i ma teraz on działać lepiej. Hayabusa otrzymała także nowy widelec Kayaba oraz nowoczesny, lekki układ ABS. Zmiany jak najbardziej pozytywne, ale czy aby na pewno na to wszyscy czekali?
|
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem Hayke, jest to ładny i zajebisty POCISK:}, obecnie posiadam ZX12R, chciałem zobaczyć co to potrafi, i myślę że Dwunastka jest bardziej wścieknięta od Hayki, ale i tak mam zamiar wrócić do ...
OdpowiedzTo podstawowy "argument" zazdrośników:) Hayka hamuje normalnie, tylko tak szybko się rozpędza. A praw fizyki się nie przeskoczy.
OdpowiedzNiektórzy mówią, że brzydka, ale każdy chciałbym mieć . ; p. Dla mnie nie jest zła i ta moc ! ;D.
Odpowiedzhayka jest najlepszym moto na świecie i 2 GEN jest tak zajebisty z wyglądu, że nie potrzebuje liftu! Miałem 1 GEN mam 2 GEN i coś o tym wiem :) ale jak wyjdzie 3 gen to też kupie...;)) - narazie ...
OdpowiedzSensowne zmiany, owiewki chyba tez troche zmienione, czy sie myle?
OdpowiedzHayabusa jest brzydka jak nie wiem co
OdpowiedzTak brzydka, że aż piękna ;]
Odpowiedzto co powiedzieć o germańskich sprzętach?
OdpowiedzZa design są odpowiedzialni dwaj projektanci którzy nijak nie potrafią się dogadać i wychodzi potem takie S1000RR :P
OdpowiedzTo jeździj z zamkniętymi oczami :)
Odpowiedz