tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki GSX-R 1000 model 2007 - strona 2
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX-R 1000 model 2007 - strona 2

Autor: Lovtza 2007.01.22, 12:35 66 Drukuj
Wyposażenie

Postęp w konstruowaniu sportowych motocykli nie ogranicza się jedynie do samych parametrów technicznych. Dzisiejsze maszyny sportowe nie są już tak spartańskie, jak miało to miejsce jeszcze kilkanaście lat temu. Dowodem na to niech będzie tegoroczny GSX-R1000.

Dopracowana aerodynamika ma za zadanie nie tylko obniżać opór stawiany przez motocykl powietrzu, ale jej rolą jest także ucywilizowanie warunków pracy za sterami pojazdu. Ilość miejsca wygospodarowana dla kierowcy jest tak duża, że poprzednią generację litrowego GSX-Ra określano mianem szybkiego ... turystyka. W tegorocznym wydaniu ma być jeszcze lepiej.

NAS Analytics TAG

To, co rzuca się w oczy, to bogaty i wzorowo funkcjonalny zestaw przyrządów. Konkurencja mogłaby się tutaj tylko uczyć. Oprócz standardowych kontrolek znajdziemy analogowy, czytelny obrotomierz, dwa liczniki dziennego przebiegu, zegar, wskaźnik paliwa, wyświetlacz zapiętego biegu, ustawiany stroboskop oraz wszystkie dane dotyczące pracy silnika i ewentualnych usterek. Nic dodać, nic ująć. Wszystko jest czytelne, ładne, funkcjonalne i logiczne. Brawo!

Na rok 2007 Suzuki przygotowało także coś ekstra. Coś, czego bezpośrednia konkurencja jeszcze nie ma. Chodzi mianowicie o możliwość wyboru trybu pracy silnika w zależności od warunków panujących na drodze, bądź też na torze. Doświadczenia wyniesione z wyścigów pozwoliły na przygotowanie trzech map opracowanych pod kątem suchego, wilgotnego oraz mokrego toru. Zmiana ustawień pracy silnika dokonywana jest w czasie jazdy przy użyciu przycisku umieszczonego na kierownicy. Nie trzeba się nigdzie zatrzymywać, zmiana następuje niezauważalnie dla kierowcy. Ma to szczególne znaczenie, gdy warunki różnicują się w obrębie jednego toru, po którym odbywa się jazda.

Z innych detali wyposażenia, zorientowanych na ułatwienie kierowcy życia, warto wymienić regulowane podnóżki, wspomniany wyżej elektroniczny amortyzator skrętu oraz szeroko rozstawione lusterka wsteczne dające dobry wgląd na to, co dzieje się za plecami motocyklisty. W przypadku tego sprzętu nikt nie będzie zastanawiał się, czy motocykl jest dla motocyklisty, czy też może motocyklista jest dodatkiem do motocykla, gdyż nowy GSX-R jest wyjątkowo przyjazny swojemu użytkownikowi

Top Performer

Właśnie tak Suzuki określa swój nowy produkt. Na pewno jest to topowy sportowy model Suzuki, ale czy będzie to topowy sprzęt w klasie jednego litra? Dowiemy się o tym już niebawem, choć już teraz wiadomo, że nie będzie łatwo.

Niedawno światło dzienne ujrzał cennik motocykli Suzuki na ten rok. Niemałym zaskoczeniem jest cena nowego GSX-R 1000. Na nieśmiganą nówkę sztukę należy wysupłać 51 900 złotych polskich. To jest całe 4 000 papierów mniej, niż za ubiegłoroczny model! Jeśli złożymy zatem do kupy niewiarygodne osiągi i atrakcyjną cenę, to staje się jasne, skąd w ludziach Suzuki tyle wiary w sukces ich najmłodszego dziecka w sezonie 2007.

Suzuki GSX-R 1000
Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 999 cm3
Średnica x skok tłoka 73,4 mm x 59 mm
Stopień sprężania 12,5:1
Moc maksymalna 185,1 KM przy 12000 obr/min (195 KM z SRAD)
Moment obrotowy 116,7 Nm przy 10000 obr/min
Układ zasilania wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Długość całkowita 2045 mm
Szerokość całkowita 720 mm
Wysokość całkowita 1130 mm
Rozstaw osi 1415 mm
Prześwit 125 mm
Wysokość siedzenia 810 mm
Masa suchego pojazdu 172 kg
Zawieszenie przód odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia, regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Zawieszenie tył wahacz wleczony, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia siły dobicia i odbicia, regulacja szybko i wolno zmiennego układu tłumienia
Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy
Opony: przód: 120/70 ZR17 M/C 58W, tył: 190/50 ZR17 M/C 73W
Zbiornik paliwa 17,5 L
Prędkość maksymalna 295 km/h
Norma czystości spalin EURO 3
Importer Suzuki Motor Poland Sp z o.o. ul. Jagiellońska 74 03-301 Warszawa
Cena 51 900 PLN
Strip
Strip F
FrontFork
ENGINE CUT
FrontBrake
RearBrake
FootPeg
RearSusDamper RearSusRink
Samper SET
Instrument ECM
Secondary Valve
ThrottleBody Piston
NAS Analytics TAG

Komentarze 40
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor:t 15/10/2008 20:25

ten motor wymiata

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Tagi

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê