Suzuki GSX 1600 RT Hayabusa, projekt "Wyklêty"
Trwa kompletowanie podzespołów do projektu Suzuki GSX 1600 RT "Wyklęty".
Będzie to motocykl dedykowany Żołnierzom Niezłomnym, ludziom, którzy nie przyjęli do wiadomości postanowień jałtańskich i podjęli ni równą walkę o niepodległy byt Państwa Polskiego. Bohaterowie powstania antykomunistycznego. Projekt nawiązywać będzie do filmu Konrada Łęckiego "Wyklęty", którego premiera przewidziana jest na 1 marca 2017.
Plan budowy zakłada stworzenie motocykla, którego silnik wygeneruje 600 HP+ w pomiarze na tylnym kole. Tym samym, chcemy zbudować najmocniejszy motocykl w Polsce. By jednostka napędowa była w stanie w pełni przenieść tak dużą moc na tylne koło, modyfikacji
ulegnie również sprzęgło oraz skrzynia biegów.
Silnik, modyfikacje:
- zwiększenie pojemności z 1299 cm³ do 1596 cm³, poprzez wymianę wału korbowego na taki o wyższym skoku (+7 mm względem wału II gen i 9 mm względem I gen). Wał korbowy od Marine Crankshaft Inc., wykonany na bazie nowego wału II gen, skok 72 mm, poddany dodatkowo :
- azotowaniu
- odciążony,
- dokładniej wyważony niż czyni to fabryka w oryginalnych wałach (do 1/3 grama)
- brak napędu wałka wyrównoważającego - rozwiert średnicy cylindrów z 81mm do 84mm. Zastosowanie kutych tłoków JE 84 mm, pod instalację turbo o stopniu sprężania 8,7:1
- zastosowanie wałków rozrządu pod instalacje turbo w wersji ROAD
- zastosowanie zaworów wydechowych i ssących ze stali kwasoodpornej o średnicy (+1 mm większych względem seryjnych)
- modyfikacja kanałów głowicy
- twarde sprężyny zaworowe
- krótsze (117 mm ), kute korbowody
- kute śruby stopy korbowodów
- kute szpilki i nakrętki bloku silnika
- kute szpilki (12mm średnicy) i nakrętki cylindrów
- dystans, montowany pomiędzy : blok cylindrów-blok silnika
- modyfikowana uszczelka głowicy pod tłoki 84 mm
- kuty kosz sprzęgłowy
- zastosowanie systemu LOCK-up na sprzęgle,
- szersza pokrywa sprzęgła (ze szklanym oknem)
- kuty wałek zdawczy skrzyni biegów
- zwiększone przełożenie pompy oleju i wody (+30%)
- zastosowanie pompy wysysającej nadmiar oleju z turbiny
- zastosowanie zaworu upustowego pompy oleju 125psi
Zasilanie:
- intercooler wbudowany w plenum, chłodzony cieczą
- dodatkowa chłodnica wody, zasilająca intercooler
- obieg cieczy chłodzącej intercooler, wymuszony poprzez pompą elektryczna
- wtryskiwacze, montowane na listwie przepustnic oraz dodatkowe po jednym na cylinder wbudowane w plenum
- pompa paliwa wydajność 340 l/h
- turbina z wtryskiem wody (decyzja ostatecznej wielkości i specyfikacji turbiny nie zapadła)
Przeniesienie napędu:
- przedłużany wałek zdawczy
- dodatkowa pokrywa (łożyskowana) podpierająca wałek zdawczy
- kratownicowy, wahacz . Dłuższy od oryginału +20 cm, pod oponę 360 mm szerokości
- felga tylna 13 cala szerokości
- opona tył szer. 360 mm
Innowacji dotychczas niestosowanych w PL przy budowie motocykli turbo będzie dużo więcej, ale o tym później, stosownie do postępu prac.
O filmie "Wyklęty", do którego nawiązywać będzie projekt motocykla, możecie przeczytać TUTAJ.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeRównie ¶wietny pomysl co patryiotyczne kije "bejsbolowe". Wykleta po¶ciel, wykleta prezerwatywy czy bielizna.
OdpowiedzRównie ¶wietny pomysl co patryiotyczne kije "bejsbolowe". Wykleta po¶ciel, wykleta prezerwatywy czy bielizna.
OdpowiedzRównie ¶wietny pomysl co patryiotyczne kije "bejsbolowe". Wykleta po¶ciel, wykleta prezerwatywy czy bielizna.
OdpowiedzRównie ¶wietny pomysl co patryiotyczne kije "bejsbolowe". Wykleta po¶ciel, wykleta prezerwatywy czy bielizna.
Odpowiedz¦cigacze zeszmacony przez pislam
OdpowiedzCo za Buratino z Ciebie , go¶ciu !!! czy¿by odmówili Tobie przyznania 500+ na szare myszki , które tylko Ty widzisz ???
OdpowiedzPrzodkowie szanownego kolegi zapewne mog± siê poszczyciæ karier± w UB skoro takie pogl±dy g³osi.
OdpowiedzB³ogos³awieni Ci, którzy nie maj±c nic do powiedzenia nie ubieraj± tego faktu w s³owa.
OdpowiedzBrawo! Powodzenia Panowie!
Odpowiedz