Suzuki GSR750 2011 - streetfighter wagi ¶redniej
Moda na „klasê ¶redni±” panuje w najlepsze
Plotka na temat tego motocykla pojawi³a siê bardzo dawno temu. Niedawno okaza³o siê, ¿e faktycznie powstanie i bêdzie mia³ swoj± premierê na targach Intermot w Kolonii na pocz±tku pa¼dziernika. GSR750 zaprojektowano od nowa, aczkolwiek silnik pochodzi w prostej linii od GSX-R 750. Moc z 148 KM ma byæ spi³owana na oko³o 125 KM. Moment obrotowy ma oscylowaæ w okolicach 81 Nm, choæ te warto¶ci nie s± oficjalne i mog± siê jeszcze zmieniæ. GSR750 od razu stanie w szranki z nowym Kawasaki Z750R oraz Yamah± FZ8.
Suzuki jednak tnie po kosztach. GSR nie bêdzie mia³ regulowanego przedniego zawieszenia, czy radialnych zacisków hamulcowych, a ramê wykonano z odlewanego aluminium. Miejmy nadziejê, ¿e nie bêdzie ona sprawia³a podobnych problemów jak w GSR600.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeNie regulowany przedni zawias to du¿a wada.
OdpowiedzTo zale¿y od której strony patrzyæ. Od strony cenowej motocykla, to akurat spora zaleta :)
OdpowiedzPatrz±c na design, to po prostu arcydzie³o!
OdpowiedzJest chyba ma³y bl±d w 2 zdaniu drugiego akapity. Powinno chyba byc GSX-R :> ?
OdpowiedzSOry admin usun komenty zle przeczytalem ;D
OdpowiedzA BMW F800R nie jest konkurentem?
Odpowiedzze swoimi 85koñmi nie jest
OdpowiedzHmm.. z tego co pamietam to w przypadku F800R byla ta sama skromnosc bmw co z S1000RR podawali 193km a na chamowni mia³a 202km, z F800R tez tak bylo i miala bodajze 90 albo 94km. chyba F800S i ST tez tak mialy bo to ten sam silnik Rotaxa! Wiec jak na 2cyl. rzedowy silnik dziewiêdziesiat pare koni to cos! i mysle ze jest konkurentem!
Odpowiedz