tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Suzuki Burgman 650 Executive - duży może więcej - strona 2
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Suzuki Burgman 650 Executive - duży może więcej - strona 2

Autor: Lovtza @ 2006.07.20, 14:01 29 Drukuj

Suzuki Burgman 650 Executive – duży może więcej

2006.07.20 Lovtza

Układ jezdny

Rama skutera wykonana została ze stalowych rur i dysponuje bardzo dużą wytrzymałością. Usytuowanie silnika oraz ogromny bagażnik pod siodłem nie pozwoliły na uzyskanie niskiej i płaskiej podłogi, co jednak nie jest dużym problemem.

Przedni widelec o średnicy rur nośnych 41 mm dysponuje skokiem 105 mm i czasem na naszych dziurawych drogach jest tego skoku trochę za mało. Przednie zawieszenie wyposażono w 15 calowe koło – duże jak na skuter, małe jak na szybki jednoślad o masie ponad 250 kg. Ma to swoje reperkusje w zachowaniu Burgmana na drodze.

Tylne zawieszenie to wleczony aluminiowy wahacz o skoku 100 mm podparty na dwóch elementach resorująco-tłumiących. W jego lewej, bardziej rozbudowanej części poprowadzono pasy układu przeniesienia napędu. Jak zapewne zauważyliście 650-tka nie dysponuje typowym dla skuterów układem jednostronnego wahacza. Ponownie wytłumaczeniem takiego stanu rzeczy jest duża masa własna Burgmana oraz spore obciążania, jakie podwozie musi przenieść w czasie dynamicznej jazdy. Tylne koło ma średnicę 14 cali i zaopatrzono je w całkiem szeroką oponę o wymiarach 160/60.

Hamulce Burgmana 650 wspomagane są nowoczesnym układem ABS. Dwie tarcze z przodu i jedna z tyłu zapewniają bardzo dobre opóźnienia i dobre wyczucie hamulców.

Gadżety

Nie ma już w tej chwili dużych skuterów bez bogatego wyposażenia. Burgman może służyć tutaj za przykład dbałości o swego właściciela. Mnóstwo przemyślanych schowków, dodatkowy kufer oraz ogromny bagażnik pod siedzeniem mieszczący bez trudu dwa integralne kaski motocyklowe to udogodnienia zapewniające przestrzeń bagażową większą, niż w przypadku niejednego miejskiego auta.

Burgman, zwłaszcza prezentowana wersja Exclusive to jednak dużo więcej, niż tylko przemyślane rozwiązania. To także przydatne gadżety, które ułatwiają i uprzyjemniają podróżowanie tym pojazdem. Za najważniejszy z nich uważamy opisany wyżej układ przeniesienia napędu. Nie mniej jednak przydatne są składane elektrycznie lusterka umożliwiające przeciskanie się skuterem w czasie jazdy w korku oraz regulowana elektrycznie szyba zapewniająca komfort w czasie szybkiej jazdy za miastem.

Równie ważny jest bardzo bogaty zestaw wskaźników informujący kierowcę o praktycznie wszystkim tym, co dzieje się ze skuterem. Poza takimi standardowymi informacjami, jak wskazania poziomu paliwa, prędkości, obrotów silnika znajdziemy tam także informację o wybranym trybie pracy układu przeniesienia napędu oraz o załączonym przełożeniu.

Ergonomia

Warunki, w jakich przyjdzie wam podróżować Burgmanem nie dają podstaw do narzekań. Wygodne siodło, szeroka kierownica oraz regulowana szyba przednia pozwalają kierowcy na pełne odprężenie za sterami bohatera naszego testu. Ilość dostępnego miejsca oraz wyprofilowanie podłóg pozwala zająć komfortową pozycję kierowcom nawet o wysokim wzroście. Zestaw przyrządów jest logiczny i czytelny, podobnie jak zestaw przełączników na kierownicy. Już po chwili kierujący instynktownie wie, co gdzie jest i jak to działa.

Pasażer w tym zestawieniu nie może czuć się poszkodowany. Dysponuje on bowiem szerokim, wygodnym siodłem oraz podłogami pod stopy o dużej powierzchni. Gdy 650-tka zaopatrzona jest w kufer, pasażer ma również możliwość wygodnego oparcia się o niego i zrobienie z rąk użytku choćby w celu robienia zdjęć. Jest o tyle przyjemniejsze, że zabezpieczenie przed deszczem, wiatrem czy też błotem wyrzucanym spod kół jest wzorowe.

 
Burgman 650 Executive 23 m
Burgman 650 Executive 24 m
Burgman 650 Executive 25 m
Burgman 650 Executive 26 m
Burgman 650 Executive 27 m
Burgman 650 Executive 28 m
Burgman 650 Executive 29 m Burgman 650 Executive 30 m Burgman 650 Executive 31 m
Burgman 650 Executive 32 m Burgman 650 Executive 33 m  

Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    na górę