tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie retro
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Sinnis Retrostar 250 - bardzo tanie retro

Autor: £ukasz "Boczo" Tomanek 2015.01.15, 14:39 8 Drukuj

Bycie cool wcale nie musi być drogie.

Nurt retro Scramblerów najwyraźniej ma się dobrze. Szlaki przetarł Triumph, który nie spotkał się z przesadnym sukcesem, ale mistrzowie marketingu (czytaj. Ducati) swoim nowym produktem prawdopodobnie tchną w tą gałąź motocyklizmu nowe życie. Problem w tym, że te motocykle nadal mogą być dla wielu kosztowne. Z pomocą przychodzą Chińczycy.

NAS Analytics TAG

Zanim zabierzemy się za przedwczesne osądy, zobaczcie jaki motocykl przygotowała firma Sinnis. Nie ma innego sposobu, aby to okreslić - Retrostar 250 wygląda jak rasowy Scrambler. Jest wyposażony w prostu jak konstrukcja grabi silnik jednocylindtowy, który zgodnie z informacjami producenta legitymuje się mocą 21 KM. Masa pojazdu na sucho to 130 kg, przy czym zbiornik paliwa będzie w stanie pomieścić 10 litrów.

Sinnis przygotował również wersję w pojemności 125cc, która również jest wyposażona w silnik 125cc osiągający w tym przypadku 11,5 KM. Póki co, nie ma informacji, aby te motocykle miały trafić do Polski, ale w Wielkiej Brytanii znalazł się już importer, a cena będzie tam wynosiła odpowiednio 2,200 i 1,695 funtów. Brzmi rozsądnie, zwłaszcza (co widać na zdjęciach) Retrostary sprawiają wrażenie nienagannie wykonanych. Czy rzeczywistość pokrywa się z pierwszym wrażeniem pokaże czas.

Jeśli chodzi o sam design, Retrostar prezentuje się naprawdę nieźle. Ale to pewnie dlatego, że wygląda jak kserokopia Triumpha. Czy to źle? Cóż, czy jakaś kobieta obraziłaby się, jeśli ktoś powiedziałby jej, że wygląda dokładnie jak Jennifer Aniston? Co ciekawe, wersja 250cc ma wydech poprowadzony dołem, zupełnie jak w Bonneville’u. Z kolei 125cc ma wydech poprowadzony górą, zupełnie jak w przypadku Scramblera brytyjskiego koncernu. Dlaczego? To wiedzą chyba jedynie projektanci Sinnisa.

"Zaprezentowany w styczniu 2015 Retrostar 250 ma być królem w klasie 250cc. Większa rama i dynamiczny silnik sprawią, że kierowca będzie miał uśmiech od ucha do ucha" - zapewnia rzecznik prasowy Sinnisa.

Nie mamy pojęcia w jaki sposób rozmiar ramy może przyczynić się do powstania uśmiechu na twarzy. Wiemy natomiast, że przyczynić się do tego może cena, i fakt, że w portfelu zostanie sporo kasy na podróże. O wiele istotniejsze jest jednak to, że rynek zaczyna się wzbogacać. Pomijając już cały downsizeing, motocykle w mniejszych pojemnościach nie są już nudne. A wszystko, co można określić "scramblerem" automatycznie ma sprawiać frajdę.

detale 3

silnik

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê