Royal Enfield Bear 650. To ju¿ pi±ty motocykl na tej platformie
Royal Enfield zaprezentował nowy model motocykla o nazwie Bear 650, bazujący na popularnym Interceptorze 650. Jest to już piąty motocykl na platformie 650 w ofercie marki, a jego premierowa cena zostanie ujawniona 5 listopada.
Bear 650 wyróżnia się licznymi ulepszeniami w stosunku do standardowej wersji Interceptora. Choć wykorzystuje ten sam szkielet, dodano tu widelce USD marki Showa oraz nowe amortyzatory tylne z większym skokiem zawieszenia - 130 mm z przodu i 115 mm z tyłu. Motocykl wyposażono w koła 19 cali z przodu i 17 cali z tyłu, zaopatrzone w szprychowe obręcze i opony terenowe. Układ hamulcowy składa się z tarczy 320 mm z przodu i 270 mm z tyłu, wspierany przez system ABS z możliwością jego wyłączenia.
Stylizacja Beara 650 nawiązuje do klasycznych scramblerów - motocykl ma okrągły reflektor LED, minimalistyczny, jednopunktowy panel instrumentów, widoczną ramę, zbiornik paliwa w kształcie łzy oraz pojedyncze, wyprowadzone do góry wydechy zamiast podwójnych rur. Całość waży 216 kg i posiada prześwit wynoszący 184 mm.
Napęd Beara 650 stanowi dwucylindrowy silnik o pojemności 649 cm³, generujący moc 46 KM przy 7,250 obr./min. i zwiększony moment obrotowy wynoszący 56,5 Nm przy 5,150 obr./min. Silnik sprzężono z sześciobiegową skrzynią, co zapewnia wydajność i płynność jazdy.
Nowy Bear 650 dołączy teraz do pokaźnej rodziny modeli. Ponieważ Royal Enfield jest dostępny również w Polsce, liczymy, że Bear 650 pojawi się w ofercie dystrybutora. Warto przypomnieć, że klasyczny Interceptor 650 jest dostępny na polskim rynku w ofercie salonowej, w cenie od 35 842 zł. W tej pojemności można jeszcze zakupić w Polsce nieco bardziej elegancki model Continental GT 650 i usportowiony - jak na warunki królewskiej marki - model Shotgun 650. Do tego dochodzi szosowy krążownik Super Meteor 650, zresztą niewiele droższy od pozostałych modeli. Obecnie jego cena zaczyna się już od 38 617 zł.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze