RX-3 Racing Team w komplecie
Czego można się spodziewać po trójce znajomych z postanowieniem stworzenia nowego teamu wyścigowego w Polsce.
Jak już wspomniałem w tytule, jest nas trzech i stąd ta „3" w nazwie. „R" znalazło się tam, ponieważ w stajni będą dwie dorodne R1 i nieco mniejsza GSX-R600. „X" to właśnie ta wielka niewiadoma czego można się po nas spodziewać. Skład naszego zespołu zasila Piotr Dąbrowski, Adam Zastawa oboje mieszkający w Szczecinie oraz „Ja", czyli Rafał Wróbel z Poznania. Każdy z nas będzie śmigał w innej klasie i kolejno będzie to Piotr - Rooki 1000, Adam - Pretendent, Rafał - Rookie 600. Myśl o próbie zrobienia teamu czyt. dobra zabawa, trochę zdrowej rywalizacji i wyszalenia się w bezpiecznych warunkach, zrodziła się w naszych głowach w trakcie dłłłuuugiej zimy. Co z tego wszystkiego wyniknie przekonamy się w trakcie sezonu...
Parę słów o każdym z nas
Piotr Dąbrowski - to człowiek którego poznałem w zeszłym roku, będąc na treningach w Poznaniu pilnie poszukiwał łańcucha do swojej R -ki i trafił do mnie (pracującego akurat w hurtowni motoryzacyjnej) i tak się ze sobą zetknęliśmy. Następne nasze spotkanie odbyło się już na zawodach, gdzie Piotr kręcił swoje coraz lepsze czasówki. Tymczasem okazało się, że facet zaczął rok wcześniej jeździć w ogóle na moto, a w sezonie 2008 skusił się na tor i kręci całkiem niezłe kółka. W tym sezonie chce ostro namieszać w swojej klasie.
Adam Zastawa - poznałem go na targach w Warszawie, po krótkiej rozmowie dowiedziałem się, że po kilku latach przerwania przygody z motocyklami w końcu nie wytrzymał i ma chęć zastrzyku dużej dawki adrenaliny na torze. Po paru treningach w Poznaniu przyszedł czas na pierwsze zawody w tym sezonie...
Rafał Wróbel - znam się już od dziecka ;) Po pięciu latach przerwy w startach spowodowanych niestety brakiem funduszy, postanowiłem stanąć na głowie i wyjechać w tym sezonie. Mam nadzieję , że uda się przelatać cały sezon z jakimś dobrym skutkiem znaczy wynikiem i bez szlifów.
Co mamy zamiar ujeżdżać?
W naszej stajni jak już wcześniej wspominałem staną dwie Yamahy R1 oraz GSX-R600. Maszyna Piotra jest z roku 2004 przygotowana w specyfikacji Superbike przez firmę Motomar Szczecin. Motocykl Adama zaś to młodsza siostra z tej samej rodziny, zbudowana w roku 2008, zrobiona na Stocka. Moja 600-setka to w pełni seryjne moto ze zmienionymi owiewkami , stalowym oplotem i przełożeniem na tor.
Liczymy że każdy z nas na naszych strzałach zaliczy udany sezon najlepiej w pierwszej trójce. W tym miejscu chciałbym w imieniu swoim oraz kolegów podziękować dotychczasowym sponsorom oraz tym, którzy będą chcieli nas dodatkowo wesprzeć.
Sponsorzy
Kolejność przypadkowa:
Aviptools.pl , NKZ Auto, Toka Motor Ruda Śląska, WM stacje paliw, Gulf, Motomonster.pl, Grupa KAZ - kazauto, Dugme.pl, Powerbike, Pirelli, Moto-Akcesoria, V-max Imielin oraz Sklep Motocyklowy MotoGumbas.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzezawada hahaha ty krecie
OdpowiedzZawadzie to możesz buty wypolerować
Odpowiedzzgadzam sie zawada czy jak mu tam to koleś który posunie sie do najgorszych działań żeby osiagnąć swój plan, nie polecam usług tego pana
OdpowiedzZawada czy jak mu tam.Jak nie wiesz o kim piszesz to po co piszesz? Kretynie z konkurencyjnej firmy.......
OdpowiedzMoim zdaniem zawada to pretendent do nagrody przekręta roku. Ten gość żeruje na naiwnosci innych.
Odpowiedz