Yamaha PW50
2-suwowe motocykle PW50 o pojemności 50 cm3 są niezwykle przyjazne dla kierowcy, dlatego nie dziwi ich wyjątkowa popularność wśród dzieci i rodziców. Wśród funkcji bezpieczeństwa znajdziesz regulowaną przepustnicę, pozwalającą rodzicom ograniczyć maksymalną prędkość w celu dostosowania osiągów do umiejętności kierowcy. Napęd wałem ogranicza czynności serwisowe. To nie jest motocykl sportowy, do rywalizacji, ale świetnie sprawdzi się w stawianiu pierwszych kroków w terenie.
Cena: 6500 zł
|
Yamaha TT-R50E
Motocykl zaprojektowany z myślą o zapewnieniu jak najlepszej zabawy dzieciom w wieku od 4 do 7 lat. To nie jest pojazd do rywalizacji. Dla ułatwienia obsługi, 4-suwowy, uruchamiany elektrycznie silnik o pojemności 50 cm3 został wyposażony w 3-biegową, półautomatyczną skrzynię.
Cena: 6900 zł
|
KTM 50 SX
Pierwszy krok w motocrossie dla wielu dzieci. Mocny silnik chłodzony cieczą wyposażony w automatyczne sprzęgło, jeden bieg, a cały motocykl w porządne komponenty. Najmniejszy SX przeznaczony jest dla dzieci od 4 do 10 lat i wzroście do 130cm.
Cena: 14200 zł
|
Cobra CX50
Motocykl crossowy dla poczatkujących. Podobnie jak KTM dysponuje automatyczna przekładnią i wyczynowymi komponentami. Cobra specjalizuje się w budowie motocykli MX dla dzieci i za oceanem jest to bardzo popularna marka. Model CX 50 przeznaczony jest dla dzieci od 4 do 10 lat i wzroście do 130cm.
Cena 13600 zł
|
KTM 65 SX
To prawdziwa crossówka dla młodych zawodników. Silnik dysponuje 6-biegową skrzynią i hydraulicznie sterowanym sprzęgłem. To już motocykl wyczynowy przeznaczony dla zawodników w wieku 8-12 lat i wzroście do 160cm.
Cena: 18400 zł
|
Cobra CX65
Rasowa wyścigówka zaopatrzona w wyczynowy silnik chłodzony cieczą, wyposażony w 6 biegową skrzynię i sterowane hydraulicznie sprzęgło. Najnowsze modele kryją w sobie ulepszoną skrzynię, lżejszy wahacz, w pełni regulowane zawieszenie i dopracowany silnik.
Cena: 16900 zł
|
Kawasaki KX65
Standard w tej klasie pojemnościowej. 6 biegowa skrzynia biegów i żywiołowy dwusuwowy silnik. Mały KX wyposażono w klasyczny widelec z przodu i wyścigowe komponenty. Na uwagę zasługuje bardzo dobra cena.
Cena: 13750 zł
|
KTM 85 SX
Motocykl wyczynowy dla zawodników w wieku 11-15 lat. Sprzęt ten dysponuje osiągami porównywalnymi z pełnowymiarowymi crossówkami.
Cena 22400 zł
|
Kawasaki KX85 I/II
W pełni wyczynowy motocykl crossowy oferowany w dwóch wersjach na dwóch różnych rozmiarach kół. Silnik dysponuje 6 biegową skrzynią, z przodu pracuje widelec USD, zawieszenie jest w pełni regulowane. W wersji na dużych kołach motocykl dysponuje osiągami porównywalnymi z maszynami klasy 125. Do tego w Polsce dostępny jest w bardzo dobrej cenie.
Cena: 17700 (małe koła) / 18750 (duże koła) zł
|
Husqvarna TC 85
Klon KTMa 85 SX z tym samym napędem i bardzo podobnymi rozwiązaniami w kwestii podwozia. Dostępny na dwóch rozmiarach kół.
Cena: 22640 zł
|
Suzuki RM85
Napędzany jest chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 84,7 cm³, co w połączeniu ze sztywnym i wytrzymałym podwoziem, w pełni regulowanym przednim i tylnym zawieszeniem oraz kołami o średnicy 19 cali z przodu i 16 cali z tyłu tworzy doskonałą bazę do rozpoczęcia motocrossowej przygody.
Cena: 19900 zł
|
TM MX Junior
Włosi kryją pod tą nazwą trzy modele crossówek dla młodzieży. Motocykle są w jednej „budzie” ale zainstalowano w nich silniki o pojemnościach 80, 85 i 100cc. Wyczynowy osprzęt oznacza, ze po wyjęciu z pudełka, można takim sprzętem natychmiast ruszać na tor.
Cena: 21000 zł
|
MX2 i juniorzy
Na polskim rynku juniorzy i miłośnicy mniejszych pojemności mają całkiem spory wybór i mogą wybierać pomiędzy dwusuwami i czterosuwami. Szkoda, że w Polsce w tym sezonie z oferty wypadły ostatnie dwusuwowe crossówki, które w ofercie miała chociażby Yamaha. Zacznijmy od dwupaków:
|
Husqvarna TC125 Maszyna bazująca na sprawdzonym i cenionym KTMie 125 SX. TC125 kryje w sobie autorskie rozwiązania Husqvarny, czyli zmienioną ramę, polimerowy subframe i zmienioną ergonomię. Bardzo fajny motocykl, niestety koszmarnie drogi.
Cena: 31970 zł
|
KTM 125 SX
Lekki, mocny i poręczny. Do tego niezawodny i bezproblemowy w eksploatacji. Dlatego właśnie KTM 125 SX stał się jednym z najpopularniejszych motocykli crossowych w swojej klasie. Do zalet niestety nie można zaliczyć ceny, która przewyższa cenę japońskich czterosuwów w tej klasie…
Cena: 31500 zł
|
TM MX 125
Motocykl mało znany w Polsce i postrzegany jako egzotyczny i radykalnie wyczynowy. Dwusuwowy silnik wyposażono w 5 biegową skrzynię. Motocykl można zamówić z widelcem Marzocchi, lub Kayaba. W Polsce maszynę tą można kupić w dobrej cenie.
Cena: 26900 zł
|
TM MX 144
Rozwiercona wersja 125-tki. Dwusuwowy silnik wyposażono w 5 biegową skrzynię. Motocykl można zamówić z widelcem Marzocchi, lub Kayaba.
Cena: 27700
|
KTM 150 SX
Rozwiercona wersja SXa 125 pozwala na skuteczna rywalizację z czterosuwami o pojemności 250cc. 150-tka dzięki swojej lekkości i mocy jest też znakomitym motocyklem do zabawy w terenie. Zapał do wkręcania silnika w rezonans studzi jedynie cena…
Cena: 32100 zł
|
Honda CRF250R
Model niezwykle popularny w Stanach, ale także w Europie i w Polsce. Trwały i niezawodny, a przy tym oferujący bardzo dobre osiągi. Sukcesywnie poprawiany i unowocześniany jest jednym z punktów odniesienia dla konkurencji w swojej klasie.
Cena: 34800 zł
|
Husqvarna FC250
Bardzo mocny, wysokoobrotowy silnik KTMa zainstalowano w zmodyfikowanej ramie Husqvarny. Wyczynowe komponenty sprawiają, że maszyna ta jest bardziej „Ready to race”, niż jej pierwowzór.
Cena: 36980 zł
|
KTM 250 SX-F
Jeden z najważniejszych graczy w klasie MX2 i niższych klasach pojemnościowych wyścigów lokalnych, centralnych, krajowych, a także we wszelkiej maści upalaniu w terenie. Oferuje lubianą przez wszystkich kombinację niskiej masy, wysokiej mocy i bardzo dobrego prowadzenia. Podobnie jak Huska niestety trochę zniechęca ceną…
Cena: 36540 zł
|
Kawasaki KX250F
To motocykl lubiany i ceniony za Wielką Wodą. Kawasaki w ostatnich latach mocno doszlifowało swoją kolekcję KXów, czyniąc z nich świetne wyścigówki. Wisienką na torcie jest znakomita cena.
Cena: 29750 zł
|
Suzuki RM-Z250
Suzuki w polskim motocrossie jest mało widoczne. Tymczasem mniejszy RM-Z to maszyna w pełni konkurencyjna w stosunku do japońskiej i europejskiej konkurencji, a przy tym oferowana w rozsądnej cenie.
Cena: 32500 zł
|
TM MX 250Fi
Zupełna egzotyka w naszych realiach. Podobno jest ktoś, to widział kogoś, kto zna człowieka jeżdżącego na takim motocyklu.
Cena: 32300 zł
|
MX1 i większe
Bezobsługowy i żywiołowy dwusuw, czy cięższy i mocny w całym zakresie obrotów czterosuw? Tutaj decyzje należy podejmować rozważnie, bo najszybsze crossowe fury nie zostawiają miejsca na błędy i braki kondycyjne. W Polsce będziecie mieli tutaj całkiem spory wybór, przy czym producenci europejscy oferują zdecydowanie szersza ofertę.
|
Husqvarna TC250
Korzysta ze świetnego silnika zapożyczonego z SXa. Podany w stylu Husky, czyli w zmodernizowanej ramie, na poprawionym podwozu i w innej stylizacji. Poza ceną w maszynie tej podoba się nam wszystko.
Cena: 34290 zł
|
KTM 250 SX
Ten motocykl za życia stał się legendą. Atomowy silnik, lekkość i świetne prowadzenie. W ostatnich wersjach oddawanie mocy zostało mocno ucywilizowane i wygładzone. Przez miłośników crossowych dwusuwów kochany i adorowany, przez całą resztę nienawidzony.
Cena: 33860 zł
|
TM MX 250
Rasowa dwusuwowa crossówka w starym dobrym stylu. Łączy lekkość dwusuwa i moc silnika turboodrzutowego. Niestety w Polsce to konstrukcja zupełnie nieznana i chętnych na nią nie widać nawet pomimo bardzo dobrej ceny.
Cena 28200 zł
|
TM MX 300
Jeśli Waszym zdaniem crossowa dwusuwowa ćwiara „nie idzie”, to TM ma dla Was coś specjalnego. Dwusuwowe 300cc sprawi, że pojęcie „niedolot” na stałe usuniecie ze swojego słownika.
Cena: 28700 zł
|
Husqvarna FC350
Pośredni czterosuw Huski opiera się na napędzie z KTMa. Zmienione nastawy zawieszeń oraz przeprojektowana ergonomia mają uczynić ten motocykl jeszcze bardziej przyjaznym do użytkownika.
Cena: 38750 zł
|
KTM 350 SX-F
To motocykl, który wygrał Mistrzostwa Świata walcząc z 450-tkami. Z miejsca stał się szalenie popularny nie tylko dzięki sportowemu potencjałowi, ale także dzięki przyjaznej charakterystyce, którą z powodzeniem daje się zastosować w przy jeździe amatorskiej i wyczynowej.
Cena: 38300 zł
|
Husqvarna FC450
Flagowa crossówka Husqvarny czerpie pełnymi garściami z osiągnieć KTMa. Świetny silnik połączono z nową ramą, wyposażoną w poliamidową ramę pomocniczą. Topowe osiągi i bardzo fajna stylizacja. Niestety Huska jest najdroższą crossówką dostępną w chwili obecnej na polskim rynku…
Cena: 40100 zł
|
Honda CRF450R
Podobnie jak mniejsza CRFa, maszyna ta jest szalenie popularnym wozem w Stanach Zjednoczonych. Zawsze chwalona za przyjazny charakter i łatwość prowadzenia. Najnowszy model wyposażony jest w gazowy widelec z przodu. Do tego CRF450R zbiera świetne notowania jeśli chodzi o niezawodność.
Cena: 37400 zł
|
KTM 450 SX-F
Punkt odniesienia dla konkurencji, zarówno jeśli chodzi o osiągi, jak też o… budowanie wizerunku. Największy SX-F oferuje dopracowany pakiet mocy, zwrotności i jakości prowadzenia. To motocykl szalenie popularny zarówno w Europie jak i w Stanach Zjednoczonych, a popularności tej nie zaszkodziła wysoka cena.
Cena: 39700 zł
|
Kawasaki KX-F450
Bardzo popularny w Stanach, mniej znany u nas. Duży KX kryje w sobie sporo fajnych dodatków. Kontrola startu, łatwy tuning, węższa rama, mocny silnik - to najważniejsze cechy nowego KX450F. To także pierwszy motocykl w swojej klasie w którym zastosowano pneumatyczne przednie zawieszenie. Co ciekawe – całość podana jest w bardzo dobrej cenie.
Cena: 31700 zł
|
Suzuki RM-Z450
Klasyczny motocykl crossowy. Tak w skrócie opisać dużego RM-Zta. Jego konstrukcja nie poraża nowoczesnością, choć maszyna z Hamamatsu nie ustępuje specjalnie konkurencji. Niestety poza atrakcyjną ceną nie ma także czym się wyróżnić.
Cena: 33500 zł
|
TM MX 450Fi
Praktycznie niespotykana w Polsce maszyna, uznawana za agresywną i nakierowaną wyłącznie na sport. Egzotyczność i przypięta łata „hardości” sprawia, że nie ma wielu chętnych na zakup takiego wozu, nawet pomimo dobrej ceny.
Cena: 32500Fi
|
Yamaha YZ450F
Najnowsza YZ przekonuje do siebie nie tylko dynamicznym wyglądam, ale także rozwiązaniami technicznymi. Innowacyjny silnik z cylindrem pochylonym do tyłu został wyposażony w zmodyfikowany układ wtrysku i układ zapłonowy, które zwiększają jego moc użytkową. Spory nacisk położono na centralizację masy oraz dopracowanie zawieszenia. Co ważne YZ450F przekonuje także ceną, a to akurat jest nowością jeśli chodzi o Yamahę!
Cena: 30900 zł
|
TM MX 530Fi
Pomijając typowe dla USA rajdy typu Baja, nie mamy pojęcia do czego może komukolwiek służyć crossówka z silnikiem 530cc. Przekonującego wyjaśnienie nie znaleźliśmy nawet na stronie producenta. Jeśli lubicie otwierać konserwy przy pomocy granatnika RPG-7, to z pewnością jest to sprzęt dla Was.
Cena: 32600 zł
|
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeNiestety w wielu opisach naszych motocykli nie możemy się zgodzić. Zaczynając od tego,że Włoska marka TM RACING jest to marka egzotyczna i nie znana.Fabryka TM istnieje już ponad 35 lat. Ma na ...
OdpowiedzZawodnik supermoto Wojtek Mańczak zdobył w tym roku 3 miejsce w klasyfikacji generalnej Mistrzostw Polski S2. Plusem TM jest możliwość przygotowania już fabryce motocykla pod siebie... o ile się nic nie zmieniło:)
OdpowiedzAle jakie to ma znaczenie? Gdzie odbędę tą jazdę testową w okolicy Warszawy?
Odpowiedzrewelacja sa tez ceny czesci do TM
OdpowiedzCeny masakrują, idealne na zarobki w PL
OdpowiedzScigacz, a gdzie YZ125 i 250?? Odnowione na 2015?
OdpowiedzA są w ofercie polskiego importera?
Odpowiedz