Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzePrawda jest taka że ten motocykl był by dla mnie o wiele atrakcyjniejszy gdyby miał pojemność 600cm albo 500cm. Chodzi oczywiście o spalanie które w motocyklach jest o wiele większe niż w samochodach - chociażby dlatego że motocykl ma o wiele większe obroty. W aucie wystarczy 2000-4000rpm a w motocyklu musi to być już 6000-12000rpm.
OdpowiedzAle ty gadasz bzdury. Widać że Dieslem jezdzisz.
OdpowiedzChodziło mi o to że np. taki motocykl o pojemności 800cm spali więcej(przy prędkości np. 120km/h) od samochodu o pojemności np. 1200cm. Motor żeby osiągnąć tą samą prędkość co samochód musi mieć o wiele większe obroty silnika. Dla mnie najatrakcyjniejsze są motocykle o pojemności do 600cm. W chwili obecnej mam motocykl o pojemności 150cm.
OdpowiedzGdybyś znał sie na mechanice wiedział byś np dla czego silniki w samochodach nie kręca sie do takich obrotów jak w motocyklach i odwrotnie, Jest zupełnie inny stosunek średnicy do skoku tłoka. W samochodzie największą role gra moment obrotowy. W motocyklu niekoniecznie bo waga jest zdecydowanie mniejsza. Mój motocykl przy prędkosci 120km/h spala jakieś 5-6L a przy 250km/h i więcej koło 12-13L jaki samochód może pochwalić sie takim spalaniem przy takich osiągach?
Odpowiedz