tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Po co motocykl ma owiewki, czyli aerodynamika w MotoGP
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Po co motocykl ma owiewki, czyli aerodynamika w MotoGP

Autor: MB 2017.05.27, 11:41 Drukuj

W królewskiej klasie wyścigów motocyklowych - MotoGP - najważniejsze są rzeczy zdaje się błahe. Nie tylko waga, moc silnika, precyzja hamulców i przyczepność opon ma wpływ na wynik. Zobaczcie, jak ważna jest aerodynamika...

Strugi powietrza opływające motocykl i zawodnika podczas jazdy z niesamowitymi prędkościami można wykorzystać. Jak? Przede wszystkim do dynamicznego doładowania silnika, ale nie tylko. Powietrze może spowodować, że motocykl będzie prowadził się stabilniej, nie będzie tak chętnie wstawał na koło, będzie bardziej dociśnięty do podłoża, a zatem będzie miał lepszą przyczepność. Jak to zrobić? Zobaczcie jak inżynierowie Suzuki poradzili sobie z tym zagadnieniem.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê