Pirelli SCORPION™ Trail II wygrały test porównawczy opon dual sport magazynu "RiDE"
Brytyjski magazyn "RiDE" przeprowadził dokładny test porównawczy uniwersalnych opon szosowo-terenowych. Zdecydowanym zwycięzcą okazał się model SCORPION™ Trail II firmy Pirelli, dla którego to już jedenaste wygrane porównanie z innymi oponami i potwierdzenie dominującej pozycji w segmencie dual sport.
Ty razem opony Pirelli SCORPION™ Trail II zostały docenione przez prestiżowy brytyjski magazyn motocyklowy "RiDE", który w najnowszym wydaniu opublikował test porównawczy opon przeznaczonych dla motocykli klasy adventure, do użytku zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Szczegółowa analiza wszystkich aspektów pracy testowanych opon dała jednoznaczny wynik - Pirelli SCORPION™ Trail II to obecnie najlepszy model z segmentu dual sport dostępny na rynku.
W teście magazynu "RiDE" znalazły się ponadto modele Metzeler TOURANCE™ Next, Michelin Anakee Adventure, Dunlop Trailsmart Max, Bridgestone Adventure A41 oraz Continental Trail Attack 3. Opony Pirelli uzyskały 92 punkty na 100 możliwych, zostawiając za sobą produkty Continentala (90 pkt) i Bridgestone (88 pkt). Pozostałe modele nie przekroczyły granicy 80 punktów.
Redaktorzy magazynu "RiDE", Matt Wildee and Bruce Dunn, mają po 20 lat doświadczenia w testowaniu motocykli i opon. Zdecydowali się w tym przypadku na "ślepy test", nie wiedząc, jaki model zamontowano na maszynie, którą aktualnie jadą. Pozwoliło to na zachowanie maksimum obiektywizmu w ocenach. Skupiono się na takich cechach, jak łatwość i pewność prowadzenia, stabilność na prostych i zakrętach, komfort oraz odczucie z jazdy. Siłę i precyzję hamowania sprawdzano awaryjnie hamując z prędkości 70 mph, czyli ok. 113 km/h. Motocyklem testowym było Suzuki V-Strom 1000. Wybrano go ze względu na proste zawieszenie i brak rozbudowanej elektroniki, która mogłaby wypaczyć wyniki testu.
Pirelli SCORPION™ Trail II zdominowały to porównanie, zdobywając największą ilość punktów w niemal każdym ocenianym aspekcie. Finałowy werdykt magazynu "RiDE" jest jednoznaczny:
To znakomite opony, które poprawiają jakość jazdy V-Stromem 1000 pod każdym względem, bez kompromisów. Sprawiają, że motocykl wydaje się lżejszy, łatwiejszy w prowadzeniu i dający więcej frajdy.
To kolejny punkt na ścieżce sukcesu opon Pirelli SCORPION™ Trail II, potwierdzający pozycję lidera na rynku ogumienia dual sport. Od czasu wprowadzenia w 2015 roku wygrały już 11 testów porównawczych w najbardziej prestiżowych europejskich magazynach motocyklowych. Tym samym jest to jeden z najbardziej udanych modeli w historii motocyklowego oddziału firmy Pirelli.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeMam Pirelli scorpion pierwszej generacji w Bandit 600 gsf 98r. może to śmieszne ale super oponki ,trzymają się podłoża nie jestem super łamaczem zakrętów z tym Moto 200kilogramow i ja 90kg ale ...
Odpowiedz