Opony Pirelli Angel GT II bezkonkurencyjne w teście porównawczym
Zupełnie nowa opona Pirelli uzyskała najwyższy wynik we wszystkich pomiarach przeprowadzonych w warunkach suchych i mokrych, a także w testach zużycia po 7000 km.
Nowa opona Pirelli ANGEL™ GT II wygrała test porównawczy opon sportowo-turystycznych, przeprowadzony przez prestiżowy włoski magazyn Motociclismo, potwierdzając w roku swojego debiutu, że staje się punktem odniesienia dla opon w swojej klasie.
ANGEL ™ GT II zaprezentowano jako perfekcyjne połączenie najwyższych parametrów w segmencie Sport Touring - zarówno pod względem wytrzymałości, osiągów na mokrej nawierzchni i całkowitej przyczepności w połączeniu z bezpieczeństwem. Test porównawczy, przeprowadzony przez włoski magazyn potwierdza, że Pirelli dotrzymało obietnicy.
Osnowa z innowacyjną liczbą końcówek o zmiennym końcu i zastosowanie związków o wysokiej zawartości krzemionki w połączeniu z nową konstrukcją bieżnika - pochodzącą z opon wyścigowych, pozwala ANGEL ™ GT II być punktem odniesienia dla opon w swoim segmencie.
W teście porównawczym opublikowanym w wydaniu Motociclismo z czerwca 2019 r. porównano Pirelli ANGEL ™ GT II z Metzeler ROADTEC ™ 01, Bridgestone Battlax T31, Dunlop RoadSmart III i Continental Road Attack 3.
Wszystkie te opony, w rozmiarach 120/70 ZR17 z przodu i 180/55 ZR17 z tyłu , były montowane w pięciu maszynach BMW R 1250 RT, a zastosowane ciśnienia były takie, jak zaleca BMW (2,5 bar z przodu i 2,9 bar z tyłu).
Test odbył się w kilku fazach. W pierwszej części pięć BMW powierzono pięciu podróżnikom, którzy przejechali trasę z Mediolanu na Sycylię i z powrotem, zamieniając się motocyklami co 50 kilometrów. Jechali typową trasą turystyczną, składającą się z autostrad, krętych bocznych dróg i wiejskich tras trzeciej kategorii.
Następnie pięciu profesjonalnych testerów z zespołu redakcyjnego Motociclismo przemierzyło kolejne 1000 kilometrów z Mediolanu do Niemiec na Contidrom - tor testowy Continental, gdzie przeprowadzono pomiary i testy na mokro. Test obejmował zatem łącznie 7000 kilometrów, z czego 5000 na drogach bocznych i 2000 na autostradach.
W testach na torze zbadano zachowanie dynamiczne, przyczepność i drogę hamowania (również na suchym) ze zużytymi oponami, a następnie testy były powtórzone z nowymi oponami w bardzo podobnych warunkach pogodowych.
Nowy Pirelli ANGEL ™ GT II, oprócz tego, że został doceniony przez podróżników, uzyskał maksymalną liczbę punktów we wszystkich pomiarach przeprowadzonych zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Opona osiągnęła także najniższe zużycie po 7000 km .
Ostateczna klasyfikacja, określona na podstawie średniej wyników zapisanych w pomiarach i arkuszach oceny opracowanych przez zawodników, nie pozostawia wątpliwości co do Pirelli ANGEL ™ GT II - to maksymalny możliwy do uzyskania wynik:
1) Pirelli ANGEL ™ GT II - wynik 10/10
2) Metzeler ROADTEC ™ 01 - wynik 8,9 / 10
3) Bridgestone Battlax T31 - wynik 8,5 / 10
4) Continental Road Attack 3 - wynik 8,1 / 10
5 ) Dunlop RoadSmart III - wynik 7,5 / 10
Więcej informacji i oponach pirelli uzyskasz na stronie internetowej pirelli.com
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCzy aby Motociclismo, to nie satelickie wydawnictwo niemieckiego Motorrada, tak jak polski Motocykl?Pytam, bo nie wiem, ale jesli tak, to wynik testu mnie specjalnie nie dziwi. Od lat w testach ...
OdpowiedzDoczytaj sobie... Metzeler z8 jak i Angel gt sa 2 składnikowe.
OdpowiedzTo mi wygląda na reklamę . a nie realny test.
OdpowiedzTak chyba jest w istocie. I jeszcze na końcu link do strony Pirelli. Wybierając opony lepiej polegać na opinii motocyklistów i to jeżdżących na takim samym sprzęcie. A i tak ilu jeżdżących, tyle opinii.
Odpowiedzza ste rady castrola odpuscie sobie te reklamy
Odpowiedzco ty gadasz koleś ? naucz się pisać po polsku
Odpowiedz