tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Pawelec jednak na BMW, Francuzi nie dojad±
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Pawelec jednak na BMW, Francuzi nie dojad±

Autor: £ukasz ¦widerek 2009.08.27, 16:52 Drukuj

Wiemy ju¿, jakim motocyklem w tej rundzie WMMP wystartuje Andrzej Pawelec.

Jak wcze¶niej podawali¶my Andrzej Pawelec powalczy do koñca sezonu o tytu³ w WMMP, tu¿ przed t± rund± sam zainteresowany nie chcia³ sprecyzowaæ, na jakim motocyklu wystartuje. Dzi¶ te¿ by³ do¶æ tajemniczy, ale ¦cigacz.pl dowiedzia³ siê, ¿e nie uda³o siê zdobyæ dobrze przygotowanej Yamahy i Pawelec powalczy na BMW. Z naszych informacji wynika, ¿e motocykl pojawi siê w Poznaniu w pi±tkowy poranek i bêdzie to ta maszyna, na której zespó³ Irka Sikory wystartuje w legendarnym wy¶cigu Bol d'Or. Sikora oczywi¶cie te¿ wystartuje w tych zawodach na innym egzemplarzu. Po opuszczeniu poprzedniej rundy Irek czuje siê ju¿ dobrze i zapowiada zaciêt± walkê. Na paddocku pojawi³ siê te¿ Mateusz Stok³osa, który rozwi±za³ kontrakt z zespo³em w Pucharze FIM Superstock 1000 i odpoczywa teraz od ¶cigania. Dzi¶ pokrêci³ siê trochê po torze na motocyklu Irka Sikory, ale w ten weekend nie wystartuje.

Niestety rano dotar³a te¿ do nas wiadomo¶æ, ¿e w Poznaniu nie stawi± siê Francuzi z zespo³u SERT, o których pisali¶my w zapowiedzi pi±tej rundy. Jak siê dowiedzieli¶my, testy w Magny Cours przebieg³y wystarczaj±co dobrze, ¿e team nie ma potrzeby jechaæ pó³ Europy, ¿eby sprawdzaæ kolejne ustawienia. Nieoficjalnie wiemy te¿, ¿e szefostwo zespo³u ba³o siê trochê otwartej rywalizacji miêdzy zawodnikami w jednym wy¶cigu, poniewa¿ mog³oby to doprowadziæ do upadków, a co za tym idzie kontuzji. Trochê szkoda, poniewa¿ dodatkowe, znane nazwiska na starcie z pewno¶ci± upiêkszy³yby niedzielny wy¶cig. Guillaume Dietrich dzi¶ przechodzi ostatnie testy medyczne i w pi±tek rano ma stawiæ siê ju¿ na polskim torze.

Wieczorem dotar³ do Prze¼mierowa Andy Meklau. Austriak przywióz³ ze sob± motocykl z IDM oraz nowy rodzaj opon, na których zdoby³ podwójne podium podczas ostatniej rundy Mistrzostw Niemiec w holenderskim Assen. Jednak jest to maszyna, któr± by³y zawodnik WSBK i Grand Prix u¿ywa do spó³ki z Serbem Milosem Milovanovicem i ten mimo zapowiedzi te¿ nie wystartuje na naszym torze.

Szczê¶cia nie ma zespó³ OKI Castrol Triumph Szkopek. Zastêpuj±cy Paw³a Szkopka Vaclav Bittman upad³ dzi¶ ju¿ na swoim drugim kó³ku na torze Poznañ i dozna³ kontuzji nogi. Nie jest to nic gro¼nego, ale Czech ma za tydzieñ mistrzostwa swojego kraju i nie chce ryzykowaæ, tak, wiêc jest ju¿ w drodze do domu. Je¶li uda siê odbudowaæ motocykl wystartuje na nim, podobnie, jak na ostatniej rundzie Grzegorz Nowak.

£adnie wygl±da ju¿ lista chêtnych do powstaj±cego w przysz³ym roku pucharu BMW. Na t± chwile jest ju¿ potwierdzonych ponad dwudziestu zawodników, a lista jest nadal otwarta. Oferta wygl±da korzystnie, poniewa¿ ka¿dy uczestnik za kwotê czterdziestu dziewiêciu tysiêcy z³otych otrzymuje przygotowany do wy¶cigów motocykl BMW S1000RR (owiewki, konsole itd. itp.) oraz po komplecie opon suchych i deszczowych. 

Zgodnie z oczekiwaniami zlikwidowany zosta³ Komunikat numer 4 wydany przez Dyrektora Zawodów, który nakazywa³ wszystkim zawodnikom obowi±zkowe badania lekarskie w ambulatorium. Jak pisali¶my, niezgodne jest to z regulaminem i znacznie utrudni³oby ¿ycie zawodnikom. Wszyscy zamiast szykowaæ siê do startu staliby w kolejce do lekarza. Trochê rozumiemy troskê organizatorów o bezpieczeñstwo po ostatnich zaj¶ciach, ale sparali¿owa³oby to kompletnie zapisy. Lepiej przymusowo badaæ ka¿dego po upadku, a na nastêpnej rundzie tych, którzy odnie¶li jakie¶ kontuzje teraz. Takie praktyki s± z powodzeniem stosowane miêdzy innymi w Niemczech, a i GKSM z pewno¶ci± zgodzi siê na to. Chcieliby¶my te¿ zasugerowaæ, ¿e mo¿e warto by koperty ze zg³oszeniem dla zawodników wydawaæ w innym miejscu (np. na bramie) ni¿ biuro zawodów, poniewa¿ robi siê do niego kolejka tych, co chc± dopiero odebraæ wspomniany „prezent"(¿eby choæby wjechaæ do parku maszyn) i tych, którzy chc± ju¿ siê zg³osiæ i dope³niæ wszystkich formalno¶ci. Nie podoba nam siê te¿ op³ata za pr±d. S± zespo³y, które u¿ywaj± tylko swoich agregatów, poniewa¿ pr±d w gniazdku jest w±tpliwej „jako¶ci", a mimo tego s± zmuszane do uiszczenia op³aty. To ju¿ jest chyba zwyk³y haracz.    

No i oczywi¶cie wielkie brawa dla Jacka Molika za gustowne machanie ¿ó³t± flag±, gdy wira¿owy gasi³ motocykl Marcina Rutkowskiego. I co? Nie jest potrzebna pe³na obsada na wolnych treningach?

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê