Paton 500 GP - dzisiejszy motocykl GP500
Pattoni Roberto dosta³ propozycjê zbudowania motocykla, który móg³by startowaæ w wy¶cigach GP500, gdyby dzi¶ jeszcze istnia³y
Marka Paton ostatni raz by³a widziana w wy¶cigach za czasów takich s³aw, jak: Mick Doohan, Barry Sheene, Eddie Lawson, Kevin Schwantz czy Kenny Roberts. Maszyny tego producenta je¼dzi³y w GP500, a ich produkcja zakoñczy³a siê razem z tymi mistrzostwami.
Jednak ostatnio, Pattoni Roberto dosta³ propozycjê zbudowania motocykla, który móg³by startowaæ w wy¶cigach GP500, gdyby dzi¶ jeszcze istnia³y. Maszyna Paton 500 Grand Prix otrzyma³a dwusuwowy silnik w uk³adzie V4 o 70-stopniowym rozwarciu cylindrów. Jednostka legitymuje siê moc± 190 KM. Przy masie ca³kowitej wynosz±cej 135 kg, brzmi to imponuj±co. Na pewno nie jest to motocykl dla ka¿dego.
Patrz±c na t± maszynê, widzimy przysz³o¶æ mistrzostw GP500, która niestety nie nast±pi³a.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzebez wahania zamieni³ bym moj± Rkê na to cudo...
OdpowiedzSzkoda ¿e ju¿ takich motorków nie robi± mega moc przy ma³ej wadze:) a co do ceny jak kogo¶ staæ ¿eby kupiæ taki motor to tymbardziej na jego utrzymanie!!!
OdpowiedzBrzydkie i chyba dobrze ze czasy GP500 mamy ju¿ za sob± ;)
OdpowiedzBrzydki? Moze bedziesz mogl wybrac kolor jesli tak zwracasz uwage na estetyke. Pokaz mi inny motocykl ktory ma 190 koni przy wadze 135 kg :)
Odpowiedzwygl±d to kwestia gustu ;) ale nie zapominaj, ¿e taki 2T 500 ccm przy prawie 200 koniach pali jak ruski czo³g 100L/100 km :) krótko mówi±c ile by¶ wla³, tyle by spali³.
OdpowiedzNo jako¶ nie przypominam sobie ¿eby Doohan i inni startowali z beczk± na plecach...A dystans wy¶cigu by³ podobny do MotoGp. Prawda jest taka - koniec 2T to jedynie marketing i kasa.
Odpowiedzza to pamiêtaj ¿e ma pewnie ma na obrotach buta lepszego od obecnych litrów, co oczywi¶cie wi±¿e siê z konieczno¶ci± posiadania du¿ych umiejêtno¶ci do prowadzenia
Odpowiedzmoc z paliwa i obrotów :P odwieczne prawo 2T :)
Odpowiedz