Palatina Rocket RS III - Triumph na sportowo
Chcesz usportowić swojego Rocketa III? Zgłoś się do Niemców.
Palatina Motorcycles Construction to grupa niemieckich entuzjastów, którzy postawili sobie za cel uczynić Triumpha Rocket III jeszcze ciekawszym. Brytyjski cruiser z kotłownią zamiast silnika jest imponujący, ale nikt nie ośmieliłby się nazwać go sportowym. Kolesie z Palatina chcą to zmienić. Sprawa jest prosta. Podjeżdżasz swoim Rocketem, idziesz do biura zakreślić odpowiednie kratki i omówić, co dokładnie chciałbyś mieć w swoim motocyklu, a dwa miesiące później odbierasz swój nowy sprzęt, którym możesz dzidować na zakrętach.
Tuning obejmuje zmiany w ECU, nowe wydechy, nowe zawieszenie Wilbersa, mnóstwo carbonowych wstawek, opony Metzeler Marathon 880 i kilka innych drobiazgów. Palatina RS III to sprawa egzotyczna. Przewidziane jest wyprodukowanie jedynie 33 sztuk, z czego 17 już jeździ po drogach. Od 2010 roku można także poddać przeróbkom Rocketa III Roadstera. Nie są znane dokładne wartości mocy w tym przypadku, ale zwykły Rocket III zwiększa ilość swoich koni mechanicznych ze 136 na 149 oraz ma ponad 200 Nm momentu obrotowego już przy 2300 obr./min.
Co ciekawe, do warsztatu Palatina Motorcycle Company można dostarczyć rozbitego Rocketa, pod warunkiem, że rama i silnik są w dobrym stanie, natomiast kupiony w salonie świeży Rocket poddany tuningowi Palatina nie traci gwarancji. Cała operacja nie jest tania. Pełna przeróbka to koszt 20900 Euro. Po smutnym zerknięciu na portfel, zobaczcie genialny film promocyjny.
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze