tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Opony dedykowane cross country - Dunlop Geomax AT81 i AT81 RC
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Opony dedykowane cross country - Dunlop Geomax AT81 i AT81 RC

Autor: Informacja prasowa 2016.12.05, 11:16 Drukuj

Dunlop Geomax AT81™ i AT81 RC™ to rozwiązanie dedykowane cross country, gdzie przyczepność jest równie ważna co wytrzymałość.

Dunlop Geomax AT81™ i AT81 RC™ rozwijane były w Stanach Zjednoczonych przy ścisłej współpracy z fabrycznymi zawodnikami serii GNCC oraz National Enduro. Na efekty nie trzeba było czekać długo - Geomax AT81™ i AT81 RC™ posiadają udokumentowane sukcesy w offroadzie. W trakcie gdy opona motocrossowa musi spełniać swoje funkcje najczęściej w jednym typie warunków, przed oponami offroadowymi stoi więcej zadań - zmienność podłoża i pogody oraz intensywniejsze zużycie.

NAS Analytics TAG

Łukasz Kurowski, zawodnik i trener:

AT 81 to świetna opona na góry. Doskonale radzi sobie w potokach i kamienistym terenie. W połączeniu np. z miękkim mussem lub systemem tubliss wytrzymuje zaskakująco długo. Kiedy jadę w góry zawsze korzystam z AT81 i jeżdżę na niskim ciśnieniu. Opona ma twardy kort, więc ciężko ją przebić. Na plus są także boczne kostki, które mają podcięcia, co w efekcie zapewnia większą styczność i przyczepność z podłożem.

Cechy Dunlop Geomax AT81 i AT81 RC:

  • Wieloletnie sukcesy sportowe oraz naukowe zaowocowały powstaniem opony Dunlop Geomax® AT81™ opona cross country. Oferują wysokie, wszechstronne osiągi w połączeniu ze znakomitą wytrzymałością - do jazdy oraz ścigania w offroadzie.
  • Kształt oraz rozmieszczenie klocków bieżnika AT81 z tyłu oraz schemat DIRTuitive Grip Design (DGD) klocków bieżnika zwiększa trakcje zapewniając dodatkową przyczepność - w szerokim zakresie zastosowań terenowych.
  • Nowo opracowana odporna na zużycie mieszanka opony tylnej ogranicza możliwości powstawania m.in. odprysków, odłamków i rozdarć.
  • Geomax AT81 RC - Karkas tylnej opony zawiera cztery warstwy nylonowe.
  • Poprzeczne rowki na blokach barku bieżnika zapewniają dodatkowe "chwytne" krawędzie, a także pozwalają, aby bloki bieżnika były bardziej elastyczne.
NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy planujesz w tym roku zmianę motocykla?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę