Opinie i oceny - Honda CBR 600 RR model 2004
Honda CBR 600 RR model 2004 - dane techniczne - powrót | Honda CBR 600 RR model 2004 - strona główna modelu
Anonim (2016-03-13 17:53:25)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
6 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2015-03-17 13:22:42)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
8.0 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2014-10-11 18:24:07)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
8 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2010-07-22 15:55:47)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
- l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
Anonim (2010-06-24 20:06:36)
OCENA PODZESPOŁÓW
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Układ hamulcowy
Elektronika
Podatność na drobne usterki
Podatność na poważne usterki
WALORY UŻYTKOWE
Komfort
Ergonomia
Ekonomiczność
Koszty utrzymania
Stosunek jakość/cena
Zużycie paliwa (l/100 km)
7 l/100 km
PRZYDATNOŚĆ
Na ulicę
Na miasto
W teren
Do turystyki
Na tor
Do lansu
Do wygłupów
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|