Oficjalne: Kawasaki Z250 wchodzi na rynek
W październiku pojawiły się plotki o rzekomym pojawieniu się małego nakeda Kawasaki, który miał wtedy być "gołą" wersją Ninjy 300R. Jednak kawasaki właśnie ogłosiło, że do ich floty motocykli dołączy najmniejszy z rodziny Zetów - Z250. Nie są znane szczegóły techniczne odnośnie nowego motocykla, ale dość bezpiecznym wnioskiem jest fakt, że będzie to po prostu Ninja 250R obrana z owiewek, z nieco wyższą kierownicą, być może z lekko zmienioną charakterystyką silnika.
Tym, co jednak jest najważniejsze dla przyszłych nabywców jest to, że Z250 wygląda jak młodszy brat Z800. W osiemsetce Kawasaki naprawdę postarało się przy projektowaniu, budując najlepiej wyglądającego Zeta w historii. Tym bardziej cieszy, że 250-tka ma identyczne przednie światło, podobne plastiki, zadupek, zbiornik paliwa i wydech. Z250 różni się ilością plastiku, a konkretnie owiewkami bocznymi. Możemy być też pewni, że prędzej czy później światło dzienne ujrzy Z300 na bazie wspomnianej Ninjy 300R.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzePo co teraz na Polskê nowa 250-ka? Naród kupowa³ 250-ki, bo taka pojemno¶æ by³a motocykli wyæwiczonych na nauce jazdy i naturaln± rzecz± by³ zakup na start w³a¶nie 250-ki. Teraz zmiana przepisów i ...
OdpowiedzNie zgadzam siê, robi³am prawo jazdy na 600 a i tak kupi³am 250 ;) Jak kto¶ jest mniejszych gabarytów, ale zale¿y mu na wyæwiczeniu skilli a nie byciu mistrzem prostej to przynajmniej na chwilê zatrzyma siê na mniejszej pojemno¶ci
OdpowiedzMylisz siê.Nie ka¿dy cierpi na kompleks "100 KM"...
Odpowiedzbo niektorzy szykaja motocykla taniego w eskploatacji do codziennej jazdy a nie do lansu
OdpowiedzMo¿e klient nie potrzebuje 600tki (w tym wypadku 800tki). To ¿e mam uprawnienia na na 600tkê nie oznacza ¿e koniecznie muszê ja kupiæ. Jest jednak ró¿nica miêdzy Z800 i Z250. Ten pierwszy na pewno w korkach gorzej sobie radzi od l¿ejszego brata, wa¿y o niebo wiêcej (chyba z 70kg) i pali pewnie ze 2 -3 razy wiêcej. Je¶li kto¶ ma ochotê na trochê funu w stylu "Z", nie ma w³asnej stacji benzynowej i nie chce siê zastanawiaæ ile tygodni spêdzi na wyci±gu jak na Z800 da za du¿o gazu na wyj¶ciu z winkla to wybierze Z250. I pewnie mu to w zupe³no¶ci wystarczy na d³ugie lata.
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=nIXeB38NNaY
OdpowiedzPiêkny motocykl:-)
OdpowiedzLipa, Zet bez 190 z ty³u wygl±da komicznie.
OdpowiedzJaka¶ fiksacja z tym 190 czy co? Dopiero z t± 190tk± to by komicznie wygl±da³. Jak szczup³a blondyna z implantami rozmiaru D/E ... Do 800tki pasuje 190, a do 250/300tki 140.
Odpowiedz