Offroadowa szkó³ka ¦cigacz.pl - skoki
Kolejny, ale zarazem ostatni odcinek offroadowej szkó³ki przed nami. Po wakacyjnej przerwie prezentujemy ostatni epizod serii. Tym razem skupiamy siê na bezpiecznym pokonywaniu skoków, oczywi¶cie przy pomocy £ukasza Kurowskiego. W skokach najwa¿niejsze jest bezpieczeñstwo, wiêc lans whipy i klickery nad kierownic± odk³adamy na bok – przynajmniej na razie.
Pamiêtajcie, ¿e w naszej szkó³ce nie chcemy Was nauczyæ szybkiego je¿d¿enia, a jedynie zaznaczyæ konieczno¶æ trenowania pod okiem profesjonalistów, a w szczególno¶ci, skupiania siê na bezpieczeñstwie.
|
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeNo nie wiem, jak dla mnie to rady te s± totalnie do ****. Testowa³em proste skoki (jestem totalnym amatorem je¶li chodzi o enduro) i z tej rampy co zrobi³em (a raczej wyskoczni) - bardzo krótka ...
Odpowiedzjak na pocz±tek wystarczaj±ca ilo¶æ wiadomo¶ci.Nie polecam odpuszczania gazu przed hop±-3 miesi±ce w gipsie od szyi do pasa:(pozdr. i do zobaczenia na torze w Jaworze "Tomaszów Mazowiecki"
Odpowiedzzgodze sie ze troche slabo w tej szkolce zostalo to wyjasnione , jestem amatorem ale moim zdaniem wazne tez jest moment wyjscia w powietrze kiedy trzeba zrobic to razem z motocyklem czyli tak jakby...
OdpowiedzA mozecie mi powiedziec co zrobic gdy podczas lotu lecimy na tylnie kolo, wiem ze jak na przednie to gaz do odciecia, a na tylnie??
Odpowiedzodj±æ gaz i ew. dodatkowo zahamowaæ w locie ty³em
Odpowiedza czy te rady mo¿na stosowaæ przy quadach ?
OdpowiedzS³abo tym razem w szkó³ce. A co z kompresj± i wybiciem??? A dohamowanie przed wybiciem, przecie¿ ka¿d± skoczniê i przede wszystkim l±dowanie nale¿y potraktowaæ inaczej.
Odpowiedzjak powiesz amatorowi o dohamowaniu przed wybiciem to sie przeciez zabije zamiast wybiæ... szko³ka jest dla poczatkuj±cych, wiec tyle im spokojnie starczy. Reszta, tak jak mowil lukasz, z profesjonalnymi trenerami.
OdpowiedzNo nie wiem, 3, 4 bieg przy nauce skoków to dla amatora trochê sporo. Kupa ch³opaków w miejscach gdzie nie ma dostêpu do trenerów czy bardziej zaawansowanych kolegów mo¿e zrobiæ sobie po tym odcinku krzywdê. Szczególnie ¿e w naturalnym terenie na ogó³ nie ma ³adnie ukszta³towanego zjazdu z hopy a hopa polega na ogó³ na wale, stromym podje¼dzie czy uskoku po którym nastêpuje p³askie l±dowanie. Moim zdaniem odcinek niedopowiedziany. pozdrawiam
OdpowiedzNa 3 czy 4 biegu trzymajac gaz równomiernie lepiej siê wybiæ ni¿ np na 2 mowa tu o amatorach na wy¿szym biegu moto a¿ tak bardzo nie zareaguje na zmiany gazu a sam wiem co sie dziejê jak siê odkrêci na naje¼dzie b±d¼ zamknie gaz :D
OdpowiedzJak odkrêcisz gaz na doje¼dzie na maksa to przód pójdzie Ci w górê, a jak odpu¶cisz b±d¼ skorygujesz przednim heblem to gwarantuje ¿e masz lot pionowy przodem w dó³;)
Odpowiedz