Offroadowa szkółka Ścigacz.pl - pozycje na motocyklu
„Pozycje" interpretować można na wiele sposobów. Spokojnie, chodzi nam o poprawne ułożenie ciała w podstawowych sytuacjach związanych z jazdą na motocyklu offroadowym - od jazdy po prostej, przez hamowanie, po zejście na zbiornik. W trzecim odcinku wraz z Łukaszem Kurowskim koncentrujemy się właśnie na tych zagadnieniach.
Pamiętajcie, że w naszej szkółce nie chcemy Was nauczyć szybkiego jeżdżenia, a jedynie zaznaczyć konieczność trenowania pod okiem profesjonalistów, a w szczególności, skupiania się na bezpieczeństwie.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeKoledzy wyżej mają racje z tymi stopami na podnóżkach... Sam jeżdże zawodowo i dziwi mnie że Łukasz jeszcze nie widział, nie słyszał o technice jazdy na palca... Zawodnicy z mistrzostw Swiata i z ...
Odpowiedziii tam bełkot i to jeszcze bzdur uczy ludzi. Chociażby pozycja stóp na podnóżkach. Niektórzy lepsi zawodnicy jeżdżą a to na śródstopiu, a to na poduszkach stóp (pod palcami). Obydwie pozycje mają ...
Odpowiedz"Rad" za mało albo za dużo cie starzy bili, i teraz jesteś pyskaty, albo trzymałeś źle nogi i za mocno ci się baniak obił, o ile ty wogóle jeździsz offroad
OdpowiedzWitam ! Moi Drodzy, dziwią mnie takie jednoznaczne komentarze tego co nam opowiedział Łukasz ( wielokrotny Mistrz Polski Enduro ). Każdy na motocyklu może sobie jeździć w dowolnej pozycji, ale jeśli chce się zapierdalać z szybkościami zawodowców to wskazówki te okażą się bezcenne. Chłopak postarał się nagrać fajny materiał i dzieli się w nim informacjami, które zdobył mozolnym, wieloletnim treningiem i podpatrywaniem najlepszych w świecie endurowców podczas zawodów. Jeśli ktoś chce jechać np. w wytrzymałościowym rajdzie 4- godzinnym enduro z pozycją stóp " na palcach" to proszę bardzo spróbować. OK. Istotne w tym sporcie będzie tylko to by być na mecie rajdu przed Łukaszem. Czego Autorowi w/w komentarza oraz sobie gorąco życzę... Pozdrawiam serdecznie
OdpowiedzWniosłeś do sprawy bardzo wiele niczym wiejski filozof. Teksty tego typu świadczą o kompletnej amatorszczyźnie i ignorancji. Dowolność pozycji podczas jazdy nie jest zabroniona. Jednak czy ty masz na myśli motocross? Smiem twierdzić że chyba nie. Taką dowolność możesz sobie uprawiać na komarku, simsonku lub na skuterku. Ewentualnie jeździsz KTM-em 4T małej pojemności na zasadzie jazdy spacerowej i krajoznawczej. Proponuję usiąść na 2T ponad 60KM i wtedy bawić się w dowolność pozycji. Jak sam określiłeś na tym poprostu trzeba zapier.... Dobra jazda polega na tym że kontakt kół z podłożem jest 500m na 1km. Oczywiście będziesz w powietrzu siedział w siodle z czubkamii buta na stopce i pochylony jak na ścigaczu. Pozostaje życzyć szczęścia tobie i ludziom mającym pecha znaleźć się w pobliżu.
OdpowiedzCRF 250 Co Ty wogule gadasz:/ nie wiesz do kogo to mowisz dopiero ty musisz byc niezły wieśniak ktory nie potrafi wogule jezdzic nawet rowerem nie wypowiadaj sie na ten temat pozdro Dla quraka dobry filmik!! i dobra technika
Odpowiedzjaki bełkot?.. odezwał się zawodowiec. skoro taki mądry jesteś to pokaż na co cię stać a nie paplasz bzdury.. znalazł się zawodowiec....
OdpowiedzNo to moze podpiszesz sie imieniem i nazwiskiem, tak aby wszyscy mieli mozliwość poznania twojej techniki i twojego dorobku?
Odpowiedzgratuluje lukaszowi, z odcinka na odcinek nabiera pewnosci przed kamera, jesli juz sie wkreci w temat mowi o tym o czym trzeba bez zbednych farmazonow, proponuje przygotowanie sobie gotowych ...
OdpowiedzNo, Kurak sie rozkręca ;) Całkiem nieźle ;)
Odpowiedzextra materiał!! jesli chodzi o podstawy, tu chyba wszystko zostało wytłumaczone! brawo
Odpowiedz