Nowy Harley-Davidson Street Rod
Rodzina Harley-Davidson powiększa się o nowy model. Tym razem jest to Street Rod - lekki, stylowy motocykl z charakterem w rozsądnej cenie.
Więcej mocy
Na pierwszy rzut oka widać podobieństwo do modelu Street 750, lecz po chwili okazuje się, że mamy do czynienia z zupełnie innym sprzętem. Nowy silnik High Output Revolution X 750 V-Twin generuje 18 procent więcej mocy w stosunku do poprzedniej 750-tki. Jednostka napędowa ma teraz wydajniejszy układ dolotowy i nową, podwójną przepustnicę o średnicy 42 mm, nowe czterozaworowe głowice, wałki rozrządu oraz wysokowydajny wydech. Stopień sprężania został zwiększony z 11:1 do 12:1, a maksymalna wartość obrotów wzrosła z 8000 do 9000 obr./min.
Ostrzejsza geometria
Inżynierowie dołożyli 17-calowe koła, przedni widelec typu upside-down o średnicy rur 43 mm i zmienili geometrię (jest teraz ostrzejsza, co ma pozytywnie wpłynąć na precyzję prowadzenia). Z tyłu zamontowano amortyzatory typu piggyback, wyposażone w zewnętrzny zbiornik, dzięki czemu pojemność oleju jest większa, nie wpływając na efektywność tłumienia. Zakres ich ruchu został zwiększony o ponad 30%. Wahacz został wydłużony, aby pasował do dłuższych amortyzatorów. Udoskonalenia nie ominęły również hamulców. Z przodu mamy dwutłoczkowe zaciski oraz dwie tarcze o średnicy 300 mm.
Większe pochylenia w zakrętach
Zmienił się kształt siodła i jego wysokość (urosła do 765 mm). Motocykl jest wyposażony w nowe, kute dźwignie hamulca i zmiany biegów oraz aluminiowe podnóżki. Nowe lusterka wsteczne mocowane do końców kierownicy można zamontować nad lub pod manetkami. Kąty wychylenia motocykla, które wynosiły 28,5° z prawej i lewej strony zostały zwiększone do 37,3° z prawej strony i 40,2° z lewej, aby zaspokoić potrzeby miłośników ostrzejszej jazdy. Płaska kierownica w stylu drag pozwala przyjąć bardziej agresywną pozycję.
Barczysta postura
Street Rod do lepszego silnika i właściwości jezdnych dodaje oczywiście szczodrą dawkę stylistyki Dark Custom. Masywny, czarny widelec i półki, ozdobione nową owiewką, wizualnie zwiększają masę przodu motocykla. Wysokość maszyny i 17-calowe koła sprawiają, że Street Rod nabiera barczystej postury. Do wyboru mamy trzy opcje lakieru.
Przy obecnym kursie dolara cena motocykla to 36 200 zł.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze