Nowo¶ci Indiana w wadze ciê¿kiej - wiêkszy silnik, nowy model, nowa elektronika
Linia najcięższych motocykli marki Indian jest teraz większa, cięższa, mocniejsza i nowocześniejsza niż kiedykolwiek. W wybranych maszynach zastosowano nowy, większy silnik Thunder Stroke 116 o pojemności 1901 cm3, pojawił się także całkowicie przeprojektowany system Ride Command. Nowością w ofercie jest agresywny model Roadmaster Dark Horse.
Jak powiedział Reid Wilson, wiceprezydent Indiana, zmiany w katalogu najcięższych maszyn są wynikiem stałej komunikacji z klientami i stałego wcielania w życie ich potrzeb i sugestii wszędzie tam, gdzie jest to możliwe:
"Dzisiejszy kierowca oczekuje większej mocy i najnowszych technologii, zamkniętych w nowoczesnej, twardej i agresywnej stylizacji. Dokładnie te cechy wprowadzamy w naszej linii ciężkich cruiserów na rok modelowy 2020".
Thunder Stroke 116
Po raz pierwszy w historii Indian wprowadza w większości ciężkich modeli powiększony silnik Thunder Stroke 116 o pojemności aż 1901 cm3, generujący potężny moment obrotowy 168 Nm, wyposażony w bardzo wydajne głowice cylindrów. Jednostka ta będzie montowana w modelach Springfield Dark Horse, Chieftain, Chieftain Dark Horse, Chieftain Limited, Chieftain Elite, Roadmaster oraz Roadmaster Dark Horse.
Ride Command
W sezonie 2020 Indian wprowadzi zaprojektowany na nowo system multimedialny Ride Command. Będzie on posiadał znany już, 7-calowy ekran dotykowy z możliwością obsługi w rękawicach, jednak w jego wnętrzu będzie pracował całkiem nowy, 4-rdzeniowy procesor. Dzięki niemu Ride Command będzie najszybciej działającym tego typu systemem na rynku.
Wśród nowych opcji znajdzie się nowa zintegrowana wyszukiwarka lokacji i punktów usługowych, a także możliwość sprawdzania natężenia ruchu i prognozy pogody dla poszczególnych obszarów.
Roadmaster Dark Horse
Ogromny sukces modelu Chieftain Dark Horse zainspirował projektantów Indiana do przeniesienia jego założeń i agresywnej stylistyki do kolejnego motocykla, tym razem turystycznego Roadmastera. Oprócz wszechobecnego czarnego lakieru i minimalnej ilości chromu, znajdziemy tu opływowe owiewki i kufry, 19-calowe przednie koło z niewielkim błotnikiem, szerokie siodło Rogue, podgrzewane manetki i regulowaną szybę. Roadmaster Dark Horse będzie oczywiście napędzany potężną jednostką Thunder Stroke 116.
W roku modelowym 2020 pojawią się nowe wersje malowania wszystkich modeli Indian, nowości zagoszczą również w katalogu fabrycznych akcesoriów. O szczegóły pytajcie u najbliższego dealera.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeTo rozumiem. To jest to, czego oczekujê od takich marek jak Indian. Jednak moje serce i tak niezmiennie bije dla H-D.
Odpowiedz