Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeNowe moto? Owszem, ale trzeba zarabiać 3-4 średnie krajowe (MINIMUM!). O ile kierowca TIR-a w USA zarobi miesięcznie 4-5 tyś $ na łapę a nowy BMW R1200 GS Adventure kosztuje 18.300$ z podatkami to jak to się ma do polskiego kierowcy TIR-a, który dyma przez 3-4 tygodnie poza domem za ok. 4000PLN na łapę/mieś gdzie nowy R1200GSA kosztuje 85000PLN. Dla amerykańskiego Tirowca to niecałe 4 miesiące harówy, dla polskiego tirowca to ponad 20 miesięcy harówy w gorszych warunkach. Z czym do ludzi... Polska to nie Warszawa, a nie wszyscy mieli tatę pułkownika WSW/SB, który umościł im w PRL-bis.
OdpowiedzAni mój dziadek, ani tato nie byli pułkownikami. Byli za to stolarzami. Ja tyrałem w wakacje i po szkole, skończyłem studia i założyłem firmę od zera z dotacji z PUP. Jeżdżę na motocyklach od 15 lat i w tym roku kupiłem nowy motocykl. Od nikogo nie dostałem ani złotówki na to co mam. Przestańcie więc pierdzielić, ze nie da się i weźcie się w garść. Pracy w Polsce jest duzo i wcale nie za najnizszą. Tylko trzeba się ruszyć po nią bo pod nosek jej nie dostaniecie.
OdpowiedzZgadzam się, zgodnie ze starym prawem - chcącemu nie dzieje się krzywda. Uczyłem się przez 6 lat programowania hobbystycznie, poszedłem do pracy i pozwoliłem sobie na nówkę CBR125R, żeby zobaczyć czy mi odpowiada. Teraz już wiem, że w przyszłym roku idę na kurs i kupuję kolejny nowy, tym razem CBR650F, a starą w rozliczeniu.
Odpowiedztez tak mam tj prawko zrobione i juz tylki dni od mt07 :)
Odpowiedz