Nowe BMW G310R - oficjalne wideo
Niedawno informowaliśmy Was o oficjalnej prezentacji nowego G310R. Podkreślaliśmy także, jak ważny jest to projekt dla BMW, bo Niemcy wchodzą z nim na zupełnie nowe dla siebie nisze rynkowe, gdzie konkurencja jest bardzo silna. Sam motocykl jest bardzo ciekawy i kryje w sobie dużo nowoczesnych rozwiązań technicznych. O szczegółach opowie Wam Chris Northover na specjalnie przygotowanym klipie poświęconym tej maszynie.
G 310 R posiada jednocylindrową, chłodzoną cieczą jednostkę napędową o pojemności 313 ccm. Cylinder skierowany jest w stronę środka ciężkości motocykla, co wymusiło obrócenie głowicy - zawory ssące z przodu, wydechowe z tyłu. W odróżnieniu od koncepcyjnego G 310 Concept Stunt, produkcyjna wersja 310-ki posiada tradycyjny układ wydechowy (z paskudnym tłumikiem końcowym). Silnik ma generować 34 KM przy 9500 obr./min.
Z przednim zawieszeniu pracuje widelec USD z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, z tyłu pojedynczy, centralnie montowany amortyzator. Układ hamulcowy został dostarczony przez budżetowy oddział Brembo, znane chociażby z wybranych modeli KTM-a ByBre. Z przodu pojedyncza, 300 mm tarcza, czterotłoczkowy zacisk i ABS w standardzie. Do zatrzymania ważącego 158 kg motocykla (w stanie gotowym do jazdy) powinno wystarczyć.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzePrawdê mówi±c dupy nie urywa :-/ Na rynku s± takie modele jak Kawasaki Z300 które prezentuj± siê co najmniej równie dobrze jak toto wiêc kupcy siê znajd± na zasadzie biorê bo to BMW :-) A poza tym ...
OdpowiedzAle pleciesz. "Ponad 300 pojemno¶ci i 34 KM ? serio ?" A Kawasaki Z300 to ile ma tej mocy?
OdpowiedzNo Kawasaki jak sama nazwa wskazuje ma 300 ;)
OdpowiedzA ile byæ chcia³ tych koni? Pewnie ze 100?
Odpowiedz