Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeNim zaczniesz się podniecać, wiedz, że nawet takie "nad-medium" jak Motocykl opisało, że stary v-max miał dodatkową gardziel z gaźnikami. Na zagranicznych www też o tym czytałem, a podobno zależało to od kraju.
OdpowiedzJak się jeszcze mocniej skupisz, to może zauważysz również, że autor w artykule już poprawił swój błąd.
OdpowiedzA widzisz różnicę pomiędzy gardzielą łączącą gaźniki, a dodatkowymi czterema gaźnikami? KAŻDY V-max 1200 ma _TYLKO_ cztery gaźniki, system v-boost to nic innego jak gardziel z zaworem motylkowym łącząca dwa gaźniki. Standardowo każdy gaźnik zasila jeden cylinder, po otwarciu zaworów każdy gaźnik zasila dwa cylindry. Tak więc Jacku, czasem oprócz czytania, przydaje się jeszcze analiza tego co się czyta.
Odpowiedz