Na ulicy nie trzeba się zwieszać na motocyklu?
Na zdjęciach szkoleniowych prowadzonych dla motocyklistów jeżdżących tylko po drodze słychać często pytanie po co mają uczyć się "zwieszania" na motocyklu i takiego pokonywania zakrętów, aby zachować najmniejszy możliwy kąt pochylenia. Poniższe wideo jest odpowiedzią na tak postawione pytania.
Kierowcy nie zabrakło przyczepności. Zabrakło mu dostępnego kąta pochylenia. Suma wszystkich błędów w planowaniu zakrętu i w pracy ciałem na motocyklu doprowadza do sytuacji w której operator Hondy wylatuje z zakrętu, w którym teoretycznie nic nie powinno mu zagrozić.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeZ uwagi na pytania do redakcji i komentarze wyjaśniamy ;) Kierowca wchodzi za wcześnie w zakręt. To zmusza go do zacieśnienia zakrętu w jego szczycie. Przy pozycji za kierownicą jaką widać dobrze z...
OdpowiedzFilm nic nie pokazuje niż to co widać z kamerki na kasku .Zbliżała się bariera ,było za szybko ,a gosć nie ogarnąłby nawet simsona...poprostu kolejny gniot wyciągniety z sieci
OdpowiedzFilm pokazuje bardzo dużo, problem w tym że ty niczego nie potrafisz tutaj zauważyć.
Odpowiedz"CBRyder5 dni temu The exhaust caught the ground cause the rear to slip out.'" Jeżeli przy 70 km/h na drodze publicznej przecieramy wydechem to chyba mamy problem z pozycją na motocyklu. Nawet na rampach z ograniczeniem do 40 km/h można jechać 80 km/h i niczym nie przycierać.
OdpowiedzZ całą pewnością było by mniej F*** gdyby miał odpowiednie obuwie i spodnie. Jak by nie patrzeć schodzić na kolanko w dżinsach to nic mądrego.
OdpowiedzZ jednej strony mowa o zwieszaniu i jak najmniejszym kącie zejścia, z drugiej mowa o "krawędziach strachu" i zamykaniu opony a przecież te techniki się wykluczają jeżeli nie jesteśmy Rossim. Gościu...
OdpowiedzW tym przypadku faktycznie "zabrało opony" przez brak pochylenia. Ale... na wielu zakrętach brakuje widoczności, którą zwieszanie jeszcze bardziej ogranicza. Myślę, że pozycję na zakręcie trzeba ...
OdpowiedzCo on zrobił? Jechał dość stabilnie i nagle go zabujalo i zwalil się do środka? Za bardzo zwolnił? Hamowal?
OdpowiedzZamiast zawiesić się z motocykla to on jeszcze na niego "wszedł" przez co opona się skończyła albo kat był już tak duży za zaczął trzeć takimi walkami jakie są w seryjnych setach przez co podbiło motocykl i stracił on trakcie :)
Odpowiedzczyli za bardzo sie złożył ?
Odpowiedzza mało się złożył, nie poszedł bardziej do dołu, tylko zaczął się wycofywać
Odpowiedz