Mówi± przed pierwsz± rund± w Poznaniu
Oto co do powiedzenia przed I rundą WMMP mieli dla nas ludzie, którzy w najbliższy weekend będą grali w Poznaniu pierwsze skrzypce.
Daniel Bukowski, Superstock 600:
Mimo, że jestem trochę poobijany po wywrotce w Rijece psychicznie czuję się bardzo dobrze. Czasy, które uzyskuję w mistrzostwach Alpe Adria świadczą o mojej wysokiej formie.
Guillaume Dietrich, Superbike:
W Poznaniu będę już dysponował motocyklem w specyfikacji Superbike i liczę na poprawienie czasów z treningów. Wiem, że żeby liczyć się w walce o tytuł muszę sporo poprawić swoje rezultaty, ale po testach wiemy, że stać nas na więcej. Wszystko wyjaśni się już za kilka dni.
Irek Sikora, Superbike:
Już jestem gotowy do pierwszego wyścigu w Polsce. Jestem dobrze przygotowany psychicznie i fizycznie, a także mój motocykl sprawuje się doskonale. Jestem po startach na Hungaroring i w Rijece. Bardzo się cieszę, że szykuje się mocna stawka i w mojej klasie Superbike i w połączonym wyścigu. Będą na pewno duże emocje.
Ken Jensen, Superbike:
Jestem dobrze przygotowany do sezonu mimo, że mój nowy motocykl nie jest jeszcze gotowy. Po kilku usprawnieniach moja stara maszyna jest w formie. Po dwóch rundach mistrzostw Danii jestem na drugim miejscu w klasie Superbike. Po pierwszej rundzie Mistrzostw Polski również chcę być w ścisłej czołówce.
Robert Michalczewski, Superbike:
W sezonie 2009 team składać się będzie z trzech zawodników: Bartek Wiczyński będzie jeździł Hondą, Piotr Stachowiak Yamahą (obaj w Superstock 1000) i ja, Robert Michalczewski Yamahą w Superbike. Plany? Zebrać jak największą liczbę punktów i zakończenie sezonu przez każdego zawodnika na podium. Niestety z powodu kryzysu każdy z nas będzie dosiadał zeszłorocznych modeli motocykli. Dzięki ogromnemu wkładowi i zaangażowaniu firmy AMS przygotowujemy kampanie społeczną dotyczącą bezpiecznej jazdy motocyklem po ulicach, będziemy w niej apelowali o rozważną jazdę z rozsądkiem, bo żaden motocyklista nie jest „warzywem". Od 1 czerwca do 31 sierpnia pojawią się billboardy w Warszawie i w Poznaniu, na których będzie team Fastbiker, jak również firmy nas wspomagające. Dzięki Pani Aleksandrze Kisły z firmy AGIP i firmie IMAGE możemy dopiąć kampanie na ostatni guzik, za co jesteśmy bardzo wdzięczni, głęboko wierząc, że przyczynimy się do poprawy bezpieczeństwa i pogłębienia świadomości u użytkowników motocykli. Co do 1 rundy to nastroje są mieszane. Ściągnięcie francuskich zawodników do polski ma oczywiście pozytywy, może podniosą poziom polskich zawodów, natomiast uważam,że robienie tego przez Jacka Grandysa i Suzuki Polska z powodów kompleksów (ostatnie lata należą za sprawą Pana Domańskiego tylko do Yamahy) jest negatywnie wpływające na naszą dyscyplinę. W Polsce jest wielu utalentowanych zawodników, którzy potrzebują wsparcia. Np. Marcin Walkowiak, który to wyraził chęć startów na motocyklu Suzuki, ale niestety chyba pieniędzy starczyło tylko dla Francuzów. Może Suzuki Motor Poland zacznie sprzedawać motocykle we Francji? Szkoda gadać. Na koniec dodam, że po cichutku liczę na deszcz podczas rundy i wtedy wydarzyć się może wszystko.
Bartek Wiczyński, Superstock 1000:
Jestem bardzo spokojny i wyluzowany przed pierwszą rundą. Bardzo się cieszę, że będę mógł jeździć z takim zawodnikiem jak Gwen Giabbani. Mam nadzieje, że będziemy w stanie, czyli zawodnicy z Polski, nawiązać z nim walkę i powstanie z tego piękne widowisko, a zarazem świetna zabawa i przyjemność z jazdy dla mnie.
Adam Badziak, Superstock 1000:
POLand POSITION R.T. rozpocznie sezon w nowym składzie. Do zespołu przychodzi Przemek Saleta, sportowiec, motocyklista od wielu lat, ale całkowity amator, jeśli chodzi o wyścigi motocyklowe. Nowy projekt, który będziemy razem z Przemkiem budować ma dwa cele. Po pierwsze chcemy pokazać alternatywę dla kompletnie nie konstruktywnej akcji policji "idzie wiosna będą warzywa". Przemek jako motocyklista, zawodnik - kompletny amator, ma pokazać rozgrzanym głowom szalejącym po ulicach, gdzie w bezpieczny sposób dać upust adrenaliny, jaką wytwarza jazda sportowym motocyklem. Po drugie chcemy również budować zespół na przyszłe lata wzorem zespołu Michael'a Jordana w AMA Superbike wspierający młodych, utalentowanych, szybkich zawodników. Przy okazji, dzięki osobie Przemka liczymy, że uda się przyciągnąć trochę mediów spoza branży na nasze zawody, co pomoże wszystkim startującym w pozyskiwaniu sponsorów, a co za tym idzie w rozwoju ścigania się w Polsce. Póki co w tym sezonie wystartujemy na motocyklach Suzuki GSX-R1000K9 odpowiednio Przemek w klasie Pretendent, a ja w Superstock 1000. Nasze sportowe cele to moja walka o miejsca na podium w Mistrzostwach Polski i próby Przemka jak najszybszego przebicia się do klasy Rookie.
Kenny Foray, Superstock 600:
Czekam niecierpliwie na pierwszy wyścig i spotkanie z Pawłem Szkopkiem w warunkach bojowych. Podczas testów udał się pojechać szybciej niż aktualny rekord toru dla naszej klasy, ale to może nie wystarczyć do wygrywania. Wiem jednak, że stać nas na więcej i będziemy chcieli to udowadniać w każdym treningu i wyścigu. Przyjeżdżamy tu, żeby wygrywać.
Arek Śliwa, Superstock 600:
Nowy sezon, nowa kategoria (Superstock 600), nowy sponsor- same nowości. W tym sezonie głównym sponsorem naszego zespołu jest Dom Marketingu i Reklamy DePRO świadczący kompleksowe usługi marketingowe dla firm. Bardzo mocno wspierani jesteśmy również przez firmy Metzeler, Red Line oraz Zipp. Dla mnie będzie to zdecydowanie sezon dalszej nauki, podczas której mam zamiar się dobrze bawić. Absolutnie nie oznacza to jednak, że będę tylko wypełniał stawkę, plan na ten sezon to stałe miejsce w pierwszej dziesiątce Superstock 600 oraz tytuł debiutanta roku.
Sebastian Kiedrzyński, Superstock 600:
Mam nadzieje, że szybko odnajdę się w nowym teamie i wraz z chłopakami stworzymy zgrany zespół. Przed pierwszym wyścigiem czuję duży respekt, ponieważ stawka mocno się zaostrzyła. Uważam jednak, że jestem w dobrej formie, która pozwoli mi walczyć o miejsca w czołówce.
Gwen Giabbani, Superstock 1000:
Mam już spakowane walizki i czekam na wylot do Polski. Będzie to z pewnością trudny weekend, ponieważ z powodu kontuzji nie mogłem trenować z zespołem dwa tygodnie temu. Tak, więc czeka mnie ekspresowa nauka toru i walka z rywalami. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli i zafundujemy kibicom świetne widowisko.
Marcin Walkowiak, Superstock 1000:
Na pierwszej rundzie Mistrzostw Polski chcę stanąć na najwyższym miejscu na podium. Czuję się już dobrze po wywrotce na Hungaroring i w Poznaniu chcę to udowodnić.
Janusz Oskaldowicz, Superbike:
Przed pierwszą rundą jestem pełen optymizmu i energii. Może przyjdzie kiedyś taka wiosna, kiedy nie będę chciał startować, ale to jeszcze nie teraz. Jak zawsze będę walczył o zwycięstwo.
Tomek Kędzior, Superstock 600:
Pierwsza eliminacja przed nami, nastawienie zająć jak najlepsze miejsca w obu wyścigach, sobotnim i niedzielnym. Niestety w związku z ograniczeniami finansowymi Creative Honda Ewer team wystąpi w jedno osobowym składzie. Rafała niestety tym razem nie zobaczycie na torze.
Łukasz Bończak, Honda Poland:
Oba nasze puchary, czyli CBR125R i Hornet są gotowe do startu podczas pierwszej rundy. Średnia zawodników startujących w pierwszym z nich to 16 lat! Honda nadal stawia na rozwój młodzieży wyścigowej w Polsce mimo braku czynnego wsparcia ze strony PZM. Dla nas jednak najważniejsze jest poszukiwanie nowych talentów i wspieranie ich. W Hornet Cup z numerem „1" wystartuje Jakub Sudoł, zeszłoroczny zwycięzca CBR125R Cup. Mamy nadzieję, że oba nasze projekty dostarczą dużo emocji i zabawy dla uczestników i kibiców.
Oczywiście przygotowaliśmy też specjalne motocykle dla naszych VIP-ów.
Jacek Grandys, promotor GSX-R Cup:
Bardzo się cieszę, że po raz kolejny mamy dużą frekwencję w obu klasach. Trochę szkoda, że nieudało się zorganizować osobnych wyścigów dla klas „600" i „1000", ale wszystko jeszcze przed nami. Mam nadzieję, że będzie to udany weekend dla naszych zawodników i liczę na duże emocje.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze