Motorex oficjalnym partnerem fabrycznego teamu Husqvarna
Szwajcarski producent został oficjalnym dostawcą płynów eksploatacyjnych dla motocykli Husqvarna. Współpraca dotyczyć będzie nowych motocykli sprzedawanych w salonach oraz udziału w sporcie - produkty Motorex używane będą przez fabryczny team Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing.
Husqvarna poinformowała o podpisaniu umowy o globalnym strategicznym partnerstwie z firmą Motorex, produkującą oleje oraz pozostałe środki smarne, płyny eksploatacyjne, a także wszelkiego rodzaju chemię motocyklową. Szwajcarskie produkty znajdziemy od tej pory we wszystkich nowych motocyklach Husqvarny, sprzedawanych w salonach na całym świecie. Z dobrodziejstw tych olejów oraz pozostałych środków skorzystają też fabryczne załogi w różnych dyscyplinach motocyklowych, m.in. w nadchodzącym rajdzie Dakar.
Motorex to rodzinna, niezależna firma o długiej tradycji. Została założona równe sto lat temu przez Arnolda Buchera. Do dziś jej wszystkie nowe produkty opracowywane są we własnym laboratorium. Podobnie jak Husqvarna, Motorex ma również długą tradycję uczestnictwa w sportach motorowych. Zawodnicy używający szwajcarskich olejów 110 razy zostawali mistrzami świata w różnych dyscyplinach, m.in. motocrossie, supercrossie i w rajdach enduro. Nowi partnerzy dobrali się więc idealnie.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeAlez zaskoczenie... Pewnie zalecana podstawa wersji dostepnych w salonach beda: olej silnikowy 10W60, do widelca 4W i hamulcowy DOT 5.1- wszystkie niemal niedostepne u konkurencji (i latwe do ...
OdpowiedzDOT 5.1 jest dostêpny u MOTUL- a..... Nie zast±pi siê go DOT 4 - mo¿na zalaæ wy¿sz± ( np. RBF 600 lub RBF 660) a nie ni¿sz± numeracjê... A co do oleju to zasada jest prosta - kto smaruje ten jedzie
OdpowiedzA propos niezastepowalnosci- cytat z dekli zbiorniczkow pomp Brembo EXC-F MY'14: "USE ONLY DOT 4 - 5.1 BRAKE FLUID FROM SEALED CONTAINER" :-) W Polsce 5.1 robila tez rodzima "Organika", ale nie zmienia to faktu jego kiepskiej dostepnosci i wpychania na sile drogiego Motorexu przez KTM-a. O ile mnie skleroza nie myli, to w starych KTM-ach instrukcja dopuszczala wylacznie 5.1 a Brembo twierdzilo, ze w tym samym ukladzie ma byc 4 :-)
Odpowiedz